Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Αυτοσχέδια πιατέλα σερβιρίσματος …

… Εγώ τον κόσμο γύρισα το νου μου εσυγύρισα – γεια σου Χαρούλα μαύρη. Εντάξει δε γύρισα κι ολόκληρο τον κόσμο, πάντως έψαξα παντού και φιλότιμα. Και το πήρα απόφαση ότι οικονομική τριώροφη πιατέλα σερβιρίσματος δε θα βρω.
Τώρα θα μου πεις το οικονομικό είναι σχετικό. Βεβαίως, και το δικό μου ακριβό μπορεί για κάποιον να είναι πάμφθηνο.
Όταν όμως κοτζαμάν βουλευτές καταφεύγουν στην εσχατοπαξιμαδική για να επιβιώσουν, πώς να τα βγάλω πέρα εγώ η ταπεινή χαμηλόμισθη και με το ένα πόδι μονίμως εκτός;
Από την άλλη, φα
ΐ να έχει η τάβλα μας κι ας λείπει το πανί της. Τι μου κόλλησε κι εμένα τώρα ο δίσκος σερβιρίσματος; Ίδιον του χαρακτήρα μου, παιδικό κατάλοιπο; Πάντως όταν μου κολλήσει κάτι στο μυαλό δε βγαίνει ούτε με εγχείριση. Γι’ αυτό κατέφυγα ξανά στον αυτοσχεδιασμό. Κι απέκτησα μια ωραιότατη πιατέλα σερβιρίσματος, τριώροφη παρακαλώ, για να στρογγυλοκαθίσουν με όλη τους την άνεση οι κουραμπιέδες μου.  And more, much more than this, I did it my way …


Τριώροφη αυτοσχέδια πιατέλα σερβιρίσματος




ΕΤΟΙΜΗ  



υλικά: 

3 πιάτα με ίδιο σχέδιο και διαφορετική διάμετρο
2 φλυτζάνια ή κούπες (1 μεσαίο και 1 μικρό)





Το μεγάλο πιάτο είναι η βάση της πιατέλας, το μεγάλο φλυτζάνι αποτελεί το συνδετικό κρίκο με το μεσαίο πιάτο και το μικρό φλυτζάνι στηρίζει το μικρό πιάτο.




ΒΑΣΗ     ΜΕΣΗ      ΕΤΟΙΜΗ



Έτοιμη η πιατέλα και θέλει μόνο λίίίγη περισσότερη προσοχή όταν τη μετακινούμε. 


Μέχρι να γίνουν οι φετινοί κουραμπιέδες φιλοξενεί κι αναδεικνύει τα μπισκοτάκια για το τσάι.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου