Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Γαντάκια χωρίς δάχτυλα (Fingerless mittens) …

… Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις, φίλησέ το. Ή όπως λένε και στον πατρικό μου πύργο if you can’t beat them join them.
Ποτέ δε χώνεψα αυτή τη μόδα με τα γάντια χωρίς δάχτυλα, ούτε τη μανία της κόρης μου να τα φοράει μέρα-νύχτα. Γάντια του ρακοσυλλέκτη τα λέω εγώ κι όταν τη βλέπω να τα φοράει γυρίζει το μάτι μου.
Πολύ θα ήθελα να τη δαγκώσω, όχι στο χέρι αλλά στο αυτί, μπας και μ’ ακούσει επιτέλους και πάψει να τα φοράει, τουλάχιστον ενώπιόν μου. Δε βαριέσαι, στου κουφού την πόρτα κι από το άλλο μου τ’ αυτί, γιατί είν’ η κόρη μου κουφή.
Μια και τα
τερλίκια μου γνώρισαν τεράστια επιτυχία λοιπόν, σκέφτηκα να επεκτείνω τις δραστηριότητές μου και στα άνω άκρα. Αφού δε λέει να τα βγάλει απ’ τα χέρια της αυτά τα παλιογάντια, τουλάχιστον ας φοράει χειροποίητα και όσο γίνεται καλαίσθητα …



Γάντια χωρίς δάχτυλα (πλεγμένα με το βελονάκι)
Fingerless mittens



ΤΑ ΜΠΟΡΝΤΩ
    ΜΠΟΡΝΤΩ



Από τα εκατοντάδες βίντεο με αναλυτικές οδηγίες ξεχώρισα
ένα και όπως αποδείχτηκε έκανα πολύ καλά. 
Κι έχω και χειροπιαστές (τό ’πιασες το υπονοούμενο, μεγάλε) αποδείξεις …



ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ
   
ΦΟΡΕΜΕΝΑ



Ό
ποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρων οι κότες. Κι όποιος ανακατεύεται με κουβάρια, βρίσκεται μπλεγμένος. 
Από χτες που φόρεσε τα καινούρια γάντια στο σχολείο, κάνουν ουρά οι μουστερήδες που τα ζήλεψαν. Όλες οι φίλες της παρακαλούν πολύ τη μαμά της … μήπως, αν δεν είναι πολύ δύσκολο, μπορεί να φτιάξει και γι’ αυτές τέτοια ωραία γάντια;
Το παν είναι να σε ρίξουν στο φιλότιμο. Κι αν είσαι και κορόιδο και μόλις ακούσεις δυο καλά λόγια γίνεσαι χαλί να σε πατήσουν, σκάσε και πλέξε …



IMG_1304

IMG_1303









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου