Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Κοφτό μακαρονάκι με πικάντικα φασόλια ...

 ... Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είχαμε στην κασέτα του αυτοκινήτου αυτό το κάπως σαχλό τραγούδι του Βοσκόπουλου. Μαζί με Καλογιάννη, Κωχ, Καλαντζή, Μοσχολιού, Τσιτσάνη και Βαμβακάρη, έβγαινε ξαφνικά το Εγώ για το χατήρι σου μπεμπέκα μου, απόψε θα το σκάσω απ' τη γυναίκα μου. Κεφάτο ήταν και γλεντζέδικο αλλά εγώ, μινιατούρα μαντάμ Σουσού, έπιανα τη μύτη μου μόλις άρχιζε αυτό το, κατάλληλο μόνο για τσοκαρίες και μπυθουλίες, λαϊκόν άσμα.
Γιατί το θυμήθηκα; Επειδή το μυαλό μου είναι ένας λαβύρινθος με ανεξέλεγκτους δαιδαλώδεις συνειρμούς και μου έστειλε αυτή την ανάμνηση σήμερα, που εγώ για το χατήρι σου μπεμπέκα μου θα ξαναφτιάξω εκείνα τα φασόλια με κοφτό μακαρονάκι από τη Basilicata που έτρωγες μικρή, για να τα φτιάξεις μεγάλη ...


Κοφτό μακαρονάκι με πικάντικα φασόλια



υλικά:
150-200 γρ. κοφτό μακαρονάκι
1 κονσέρβα κόκκινα φασόλια (kidney beans)
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο (εδώ σε φετάκια)
2 σκελίδες σκόρδο 
150 ml τομάτα πασάτα ή τοματοχυμός
καυτερή πιπεριά σε σκόνη ή λίγη πάστα τσίλι ή καυτερό μπούκοβο
30 γρ. μπέικον ή παντσέτα ή σαλάμι







Σε ζεστό τηγάνι ροδίζουμε το μπέικον σε 2 κουταλιές λάδι.





 Προσθέτουμε το κρεμμύδι και σωτάρουμε να πάρει χρώμα. 





Ρίχνουμε το σκόρδο (εδώ ολόκληρο) και το τσίλι/μπούκοβο.





 Σωτάρουμε για 5΄.




Χαμηλώνουμε τη φωτιά, προσθέτουμε τη ντομάτα και μαγειρεύουμε για 5΄.





Στραγγίζουμε και ξεπλένουμε τα φασόλια και τα προσθέτουμε στη σάλτσα.

Αλατοπιπερώνουμε κατά βούλησιν.






Παράλληλα βράζουμε το μακαρονάκι 1΄-2΄ λιγότερο από το χρόνο που αναγράφεται στη συσκευασία. 





Μόλις βράσουν τα ζυμαρικά, τα περνάμε με τρυπητή κουτάλα στη σάλτσα. 





Αν χρειαστεί, ρίχνουμε και λίγο από το νερό που έβρασαν.
Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε να πάρουν 2-3 βράσεις όλα μαζί.





Σερβίρουμε με λίγο πιπέρι ακόμη.





Και / ή με λίγο τυρί.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου