Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Ζυμαρικά με σπανάκι, ντομάτα και τυρί κρέμα ...

 ... Σαν τις γυναίκες στα χωριά του '50 έγινα, που πυρώνανε μια φορά τη βδομάδα το φούρνο κι έψηναν ολημερίς ψωμιά, φαγητά και πίτες.
  
Έτσι κι εγώ, δεν είμαι σαν κι αυτούς εγώ, κυρ-Μανώλη που ανάβουν κάθε μέρα το φούρνο, εγώ κάθομαι, πήζει το μυαλό μου, ψάχνω καταψύκτες, ψυγεία και ντουλάπια, σκέφτομαι, προγραμματίζω, οργανώνω και ξεκινάω το μαραθώνιο ψησίματος. Βέβαια, τα κρατάω όλα πάνω μου και κουράζομαι αλλά δε γίνεται αλλιώς ...


Ζυμαρικά με σπανάκι, ντομάτα και τυρί κρέμα



υλικά:
250 γρ. σπανάκι (εδώ κατεψυγμένο)
2 μεγάλες ντομάτες
1 σκαφάκι τυρί κρέμα (εδώ με χαμηλά λιπαρά) 
2 λιαστές ντομάτες (σε λάδι)
μια πρέζα δυόσμο
λίγη καπνιστή πάπρικα (εδώ γλυκιά)
λίγο σκόρδο σε σκόνη

150-200 γρ. ζυμαρικά (εδώ πένες χωρίς γλουτένη)




Βάζουμε σε πυρίμαχο σκεύος ή ταψάκι το σπανάκι χοντροκομμένο.




Ρίχνουμε τις ντομάτες σε κομμάτια.





Προσθέτουμε το τυρί κρέμα και αλατοπιεπρώνουμε κατά βούλησιν.





Νοστιμίζουμε με τα μπαχαρικά/μυρωδικά.





Βάζουμε τις λιαστές ντομάτες και ραντίζουμε με ελαιόλαδο.





Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 20΄-25΄ περίπου.

Ξεφουρνίζουμε το σπανάκι και ανακατεύουμε.





Παράλληλα βράζουμε τα ζυμαρικά σε άφθονο αλατισμένο νερό, σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία τους.





Περνάμε με τρυπητή κουτάλα τα ζυμαρικά στη σάλτσα και ανακατεύουμε.





Σερβίρουμε, αν θέλουμε και μπορούμε, με τριμμένο τυρί.
Εγώ δεν.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου