Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

Νιόκι με σπαράγγια και πέστο σε κόκκινη σάλτσα ...

... Γεια σου και πάλι φίλε μου Jamie, εγώ είμαι καλή μαθήτρια και τις φτιάχνω τις συνταγές σου, ειδικά αυτές που γίνονται γρήγορα.
Μόνο που σήμερα, με συμπαθάς, δε θα το φτιάξω το πέστο με σπανάκι και φουντούκια. Α, και τα σπαράγγια από κονσέρβα κοντολήξιμη για να τα φτάνει το χέρι μου ...


Νιόκι με σπαράγγια και πέστο σε κόκκινη σάλτσα



υλικά:
1-2 σκελίδες σκόρδο σε φετάκια (εδώ πολτοποιημένο)
400 γρ. νιόκι πατάτας
1 κονσέρβα ολόκληρα αποφλοιωμένα τοματάκια
2 κουταλιές σάλτσα πέστο (εδώ έτοιμη)
200 γρ. σπαράγγια (εδώ από βαζάκι)
4-5 ελιές Καλαμών
τριμμένη
παρμεζάνα/γραβιέρα/ξηρή μυζήθρα

 

 

 


 

 

Ζεσταίνουμε 2 κουταλιές ελαιόλαδο σε βαθύ τηγάνι ή σωτέζα και ροδίζουμε ελαφρά το σκόρδο.

 

 

 

 

 

Προσθέτουμε τα νιόκι, αλατοπιπερώνουμε και ανακατεύουμε. 

 

 

 

 

 

Ρίχνουμε τα τοματάκια αφού πρώτα τα σπάσουμε μέσα στη χούφτα μας ή με πηρούνι.

 

 

 

 

Γεμίζουμε την κονσέρβα τους μέχρι to 1/3 με νερό ξεπλένοντας και όση ντομάτα έμεινε στα τοιχώματα και το ρίχνουμε στη σωτέζα.

Αλατοπιπερώνουμε ξανά ελαφρά.





Τρυπώνουμε τα σπαράγγια ανάμεσα στα νιόκι, καπακώνουμε και σιγομαγειρεύουμε για τα 3΄ που χρειάζονται τα νιόκι.
Επειδή τα δικά μου ήταν από βαζάκι τα έβαλα μετά το τρίλεπτο.




Στο μεσοδιάστημα ο Τζέιμις φτιάχνει ένα γρήγορο πέστο με σπανάκι και φουντούκια, γεια στα χέρια του αλλά τα δικά μου πονάνε και προσπερνάνε.

Βάζουμε το πέστο πάνω από τα σπαράγγια.

Ξεκουκουτσιάζουμε τις ελιές, τις ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο και τις σκορπίζουμε στα νιόκι.
Εγώ δεν έβαλα ένεκα το κόφτην Ελένη την ελιά.





Σερβίρουμε με μπόλικο τυρί και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.






 

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου