Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Θέμα: Πώς πέρασα το Πάσχα …

… Εμείς το Πάσχα πήγαμε στην Ιταλία. Ο μπαμπάς μου και η μαμά μου διάλεξαν τη νότια Ιταλία γιατί τους αρέσει πολύ λένε το χρώμα και η ζεστασιά του Νότου. Λες και το ξέραν από χτες.
Ήταν πολύ όμορφα αλλά και πολύ κουραστικά γιατί η μαμά μου ήθελε να τριγυρίζει όλη μέρα στα σοκάκια της Ματέρα, να πάμε σε όλα τα Μουσεία που βρίσκαμε ανοιχτά και να επισκεφτούμε όλη τη γύρω περιοχή σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων.
Ο μπαμπάς μου ήθελε συνέχεια να βγάζει φωτογραφίες και η μαμά μου θύμωνε που σταματούσε συνέχεια το αυτοκίνητο και κατέβαινε μόλις έβλεπε δέντρο και λιβάδι για να τα φωτογραφήσει.    
Κι ο μπαμπάς μου θύμωνε γιατί η μαμά μου ήθελε να μπαίνει σ’ όλους τους φούρνους και τα παντοπωλεία της πόλης και ρωτούσε με νοήματα τους ντόπιους πού γίνεται η λαϊκή αγορά.
Και τελικά η μαμά μου ανακάλυψε τη λαϊκή αγορά και αγόρασε 3 κιλά λεμόνια από την Καλαβρία για να τα κάνει γλυκό και 2 κιλά από κάτι άσπρα κρεμμύδια που βλέπαμε πρώτη φορά και αγκινάρες και τοματίνια και ό,τι άλλο έβλεπε και μετά φορτωθήκαμε σαν τα μουλάρια για να τα κουβαλήσουμε στο ξενοδοχείο κι ο μπαμπάς μου έλεγε ‘Τι έχεις, Γιάννη; Τ’ είχα πάντα. Λαϊκή και ψώνια κάθε μέρα, τα ίδια και στις διακοπές’.
Αλλά όταν πήγαμε στο ξενοδοχείο και δοκίμασε αυτά που είχαμε αγοράσει, του άρεσαν πολύ και είπε μπράβο στη μαμά μου και ήμασταν 
όλοι  πολύ χαρούμενοι και πολύ κουρασμένοι.
Εμένα μου άρεσαν πολύ τα φαγητά της περιοχής και κυρίως η φοκάτσια και κάθε μέρα έτρωγα και μια διαφορετική αλλά δεν κατάφερα να δοκιμάσω απ' όλες. Και μου άρεσαν και τα παντσερότι, που είναι σαν μικρά τηγανητά καλτσόνε, και η ρικότα και το σαλάμι Μιλάνου και πιο πολύ απ' όλα τα παγωτά.

Και την τελευταία μέρα πριν φύγουμε, βγήκαμε να αγοράσουμε σουβενίρ και δωράκια κι έπρεπε να πάρουμε κάτι για τη γιαγιά και την άλλη γιαγιά και τους τρεις θείους μου και τα ξαδερφάκια μου και τις φίλες μου και τους συναδέλφους του μπαμπά και τους συναδέλφους της μαμάς και τελικά είπε ο μπαμπάς μου ‘με τόσα λεφτά που χρειάζονται για τα δωράκια, μπορούμε να τους κάνουμε τα έξοδα να έρθουν οι ίδιοι εδώ ’ και πήραμε από ένα δωράκι για τον καθένα μας και ήμασταν όλοι πολύ ευχαριστημένοι.

Κι όταν γυρίσαμε στο σπίτι μας είπα στο μπαμπά μου ότι θέλω να ξαναπάμε του χρόνου και μου είπε ο μπαμπάς μου ‘ Έτσι όπως πάει η οικονομία, του χρόνου θα κατέβουμε στην αυλή μας και πολύ είναι ’.
Έτσι πέρασα το Πάσχα!



Το αλμπουμάκι μου (Φάτε μάτια ψάρια!):


_4043650








                      Τα λαχταριστά τοματίνια 


_IGP7945      Φοκάτσια με πομοντόρια και ελιές 
  
_IGP7951









    Λεμονάκια μυρωδάτα

  
παντσερότι          Παντσερότι      

  
ΦΡΕΣΚΙΑ ΡΙΚΟΤΑ

    Ρικότα ολόφρεσκια


_IGP8034

Pane al piscatore 
.
poikilia

Ποικιλία τυριών και αλλαντικών 
                                                                                                                            








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου