Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Σημείωση του μεταφραστή …

… Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, που έλεγε και ξανάλεγε κι ο Ζήσης στο Οι Γερμανοί ξανάρχονται και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και παρερμηνειών, δηλώνω υπεύθυνα και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου ότι είμαι μια απλή, καθημερινή νοικοκυρά που τρελλαίνεται να μαγειρεύει.

Δεν είμαι τίποτα το σπέσιαλ, το καταπληκτικό, δεν είμαι σεφ, αλχημιστής ή -Θεός φυλάξοι- μάγος της κουζίνας. Πιο πολύ σαν την Αρχόντισσα της κουζίνας με βλέπω και νιώθω πιο κοντά στη μερακλού Στυλιανοπούλου παρά στις εστεμμένες τηλεμαγείρισσες. Δεν έχω ειδικές γνώσεις, δεν έχω παρακολουθήσει σεμινάρια, δεν έχω ιδιαίτερες δεξιότητες.
Και δεν περιέχω τοποθέτηση προϊόντος.
Απλά μ’ αρέσει να μαγειρεύω, να μαθαίνω και να δοκιμάζω. Οπαδός του 
Rick Blaine, πιστεύω κι εγώ ότι if they can do it, I can do it.

Με πολύ ψάξιμο σε βιβλία μαγειρικής, σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και στο ίντερνετ, με  διαφωτιστικά βιντεάκια, με τις εκπομπές του Jamie Oliver μόνιμα στο σκληρό δίσκο. ΄Έτσι πορεύομαι κι έχω πότε εντυπωσιακή επιτυχία και πότε, σπανιότερα ευτυχώς, και καμιά αποτυχία. Αλλά σαν το Τζόνι που συνεχίζει να πορβατάει, συνεχίζω κι εγώ να μαγειρεύω.

Γιατί έτσι μου αρέσει …


ch











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου