Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Μένω εντός …

… Θυμάσαι, ηχολήπτη μου, τη συνεργασία της Αρβανιτάκη με τον Ara Dinkjian; Τότε που όλοι τραγουδούσαμε Μένω εκτός;
Ε, τώρα άλλαξε ο σκοπός, γυρίσαμε το δίσκο απ’ την άλλη πλευρά και τραγουδάμε …





Κι άλλα πολλά μπορώ να σου βρω για να τραγουδήσουμε τον καημό μας. Αποκλεισμένος στη Σαλονίκη, ασφαλώς και δεν πρέπει να μας δούνε παρέα, ποιος τη ζωή μου ποιος την κυνηγά,  τις μακρινές τις θάλασσες μη συλλογιέσαι, όχι δεν πρέπει δεν πρέπει να συναντηθούμε, έι τρελλάθηκα, θα κλείσω το παράθυρο την πόρτα θα καρφώσω, δεν έχει δρόμο να διαβώ σοκάκι να περάσω, ό,τι γυρίσαμε ήταν αυτό, δεν έχει άλλο. Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ. Κι έτσι κάνεις κουράγιο και τραγούδι άγιο.

Εντός, εντός και επί τα αυτά, λοιπόν, στον τόπο τα βιολιά για τέταρτη εβδομάδα κι αν εξαιρέσεις την αναπόφευκτη πίεση των ημερών δεν μπορώ να πω ότι με ταλαιπωρεί ιδιαίτερα ο εγκλεισμός. Ούτε ότι πλήττω ή δυσφορώ ή βαριέμαι μπορώ να πω. Έχω πράγματα να κάνω …





Και δεν ακολουθώ μόνο τις οδηγίες των επιδημιολόγων αλλά και των ψυχολόγων. Έχω φτιάξει μια καθημερινή ρουτίνα που φροντίζω να τηρώ όποια κι αν είναι η ψυχολογία ή η διάθεσή μου. Και εστιάζω αποκλειστικά στο τώρα, στο σήμερα …




Επιμύθιον:
I dont’ need fancy places to spend the time
I’m happy just to be here with you tonight

Επειδή, όπως κι ο Θρασύβουλας, δεν κάνω λογοκλοπή, δηλώνω υπεύθυνα και υπερήφανα ότι το βιντεάκι έγινε δια χειρός θυγατρός.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου