Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Γλυκιά πίτα με σοκολάτα και μπανάνα …

…Σου τό ’πα μια και δυο και τρεις
κι εφτά κι οχτώ και δέκα,
να μη μου λες χρόνια πολλά.
Και μάνα και γυναίκα …
… είμαι - το πρώτο από επιλογή, το δεύτερο εντελώς τυχαία, όπως εκατομμύρια οργανισμοί στον πλανήτη.
Ως εκ τούτων ουδείς λόγος συντρέχει για ταρατατζούμ, ροζουλοχαρές, ανθοστολισμούς και τα τοιαύτα. Και τις ενιαύσιες ευχές εγώ τις ακούω βερεσέ. ΄Όπως βερεσέ είναι και το σημερινό γλυκό. ΄Όχι τζάμπα αλλά άκοπα. Απ’ αυτά τα κολασμένα νόστιμα που κυκλοφορούν παντού πια και τα φτιάχνει κι ένα δίχρονο πιτσιρίκι. ΄Άντε μπας και τα φτιάξει και κανένα εικοσιδίχρονο πιτσιρίκι …


Γλυκιά πίτα με σοκολάτα και μπανάνα







υλικά:
200 γρ. κουβερτούρα
1 μεγάλη μπανάνα
6 φύλλα κρούστας
ή δύο έτοιμα κατεψυγμένα πολλαπλά φύλλα




Βλέπεις κάτι τέτοιες συνταγές και λες κορόιδο είμαι που κάθομαι και παιδεύομαι με τις ώρες στην κουζίνα; ΄Όχι, δεν είμαι κορόιδο, επειδή στην κουζίνα δεν παιδεύομαι αλλά χαίρομαι, δημιουργώ και θεραπεύομαι δια της μαγειρικής. Θα ήμουν κορόιδο όμως αν δεν εκμεταλλευόμουν κάποιες ευκολίες μία στο τόσο. Οπότε η γλυκιά πίτα έγινε με τα έτοιμα κατεψυγμένα προβουτυρωμένα πολλαπλά φύλλα …





Κόβουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια και τη μπανάνα σε ροδέλες.
 


 



Σκορπίζουμε στο κάτω φύλλο τα κομμάτια της σοκολάτας και από πάνω αραδιάζουμε τις ροδέλες της μπανάνας.



 
 
 



Καλύπτουμε με το δεύτερο φύλλο.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου και στη λειτουργία του αέρα, για 35΄-40΄.



 




Μόλις η πίτα κρυώσει ελαφρά, την πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και κόβουμε χορταστικά κομμάτια.

Σερβίρουμε.



 
 
 
 
 

 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου