Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Τάρτα με κεράσια και φυστίκια Αιγίνης …

kerasounta

… Απ' την Κερασούντα. Από κει θα πρέπει να κατάγομαι.
Δεν εξηγείται αλλιώς το παράφορο πάθος μου για τα κεράσια, η μοναδική ίσως αδυναμία μου προς κάποιο είδος τροφής.
Σε κάποια κερασιά θα ήταν η ρίζα μου, εκεί θα ξημεροβραδιαζόμουνα τρώγοντας ασταμάτητα κεράσια. Είμαι σίγουρη ότι θ’ άρχιζα να τρώω απ’ την πρώτη στιγμή που ωρίμαζαν, υπόξινα και λίγο στυφά ακόμη και θα έμενα καρφωμένη εκεί, αμετακίνητη μέχρι να πέσουν και το τελευταία, μαλώνοντας με τα σπουργίτια για τα λιγοστά παραγινωμένα που ξέμειναν στα δέντρα.
Απ’ το Κεράσοβο η καταγωγή μου, μόνο που έχει μόνο τ’ όνομα και κερασιά ούτε για δείγμα. Κι απ’ το Τσερέσοβο ο άντρας μου, που μάλλον κάποιος χιουμορίστας το βάφτισε, γιατί είναι γεμάτο καρυδιές …



Τάρτα με κεράσια και φυστίκια Αιγίνης


 ΚΟΝΤΙΝΟ


υλικά:
1 δόση ζύμη για τάρτα (δική μας ή έτοιμη)
350 γρ. κεράσια
30 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
50 γρ. ζάχαρη
μαρμελάδα κεράσι
φυστίκια Αιγίνης (ανάλατα)






Ψιλοκόβουμε με μαχαίρι τα φυστίκια.

 Βγάζουμε τα κουκούτσια από τα κεράσια και τα ανακατεύουμε με τη ζάχαρη, το βούτυρο και 1-2 κουταλιές φυστίκια.

Βουτυρώνουμε μια φόρμα για τάρτες και στρώνουμε τη ζύμη.



ΓΕΜΙΣΗ
ΒΑΣΗ

 



Απλώνουμε πάνω στη ζύμη τη μαρμελάδα κεράσι και πασπαλίζουμε με τα υπόλοιπα φυστίκια. 

Τέλος σκορπίζουμε ομοιόμορφα και τα κεράσια.



ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΚΟΝΤΙΝΟ
 ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ 



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 35΄- 40΄.



ΓΙΑ ΦΟΥΡΝΟ
ΨΗΜΜΕΝΗ

 


Αφήνουμε την τάρτα να κρυώσει ελαφρά πριν την ξεφορμάρουμε.

Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.



ΕΤΟΙΜΗ ΠΛΑΪ

ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου