Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Μπισκότα χωρίς αλεύρι με φυστικοβούτυρο και σοκολάτα ...

 ... Λύκε, λύκε είσαι εδώ; Εδώ είμαι και έχω και ίδρυμα. Το Lupus Foundation of America ήταν για μένα μια όαση γνώσης μέσα στον ωκεανό της παραπληροφόρησης, όπως λένε και τα κλισέ, ένας φάρος φωτεινός μέσα στην νυχτερινή τρικυμία της άγνοιας γύρω από τα αυτοάνοσα.
Αν δω τον εαυτό μου σαν υπολογιστή, ήταν οι οδηγίες χρήσης και το εγχειρίδιο για το νέο λογισμικό lupus που είχε εγκατασταθεί από μόνο του στη μητρική μου κάρτα, για να μιλήσω σαν άνθρωπος είναι το αποκούμπι μου και όλες οι ιατρικές και μη πληροφορίες που χρειάζομαι για να τα βγάζω πέρα στη δύσκολη καθημερινότητα του ΣΕΛ που είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.
Όλης της ζωής μου, κι όσο πιο γρήγορα το αποδεχτεί αυτό κάποιος και το ξεπεράσει, τόσο πιο γρήγορα θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, δεν υπάρχει θεραπεία ούτε μαγικές λύσεις, ζεις με το λύκο και μαθαίνεις να τον ακούς, να τον οσμίζεσαι, να τον καταλαβαίνεις, ακόμη και να τον αγαπάς.



 
 Γιατί αλλάζει την οπτική σου, αλλάζει τον τρόπο σκέψης, τις προτεραιότητες και τα θέλω, τις προσδοκίες και τα μπορώ, σε καθορίζει και σε καθοδηγεί. Πάλι ξεστράτισα σαν την Κοκκινοσκουφίτσα, μάλλον γι' αυτό συνάντησα και το λύκο, ενώ το μόνο που ήθελα σήμερα ήταν να γράψω και να φτιάξω μια συνταγή για μπισκοτάκια που μου έστειλε δώρο μαζί με τα τελευταία νέα για το λύκο το newsletter του Lupus Foundation ...

 

Μπισκότα χωρίς αλεύρι με φυστικοβούτυρο και σοκολάτα



 

υλικά:
1 κούπα απαλό φυστικοβούτυρο
1 αυγό
1/2 κούπα καστανή ζάχαρη
1 κουτ. τσ. μαγειρική σόδα
1/3 κούπας σταγόνες σοκολάτας




Χτυπάμε με τον αυγοδάρτη το αυγό με τη ζάχαρη και τη σόδα.

 

 

 

Προσθέτουμε το φυστικοβούτυρο και δουλεύουμε μέχρι να αναμειχθούν καλά όλα τα υλικά.





Ρίχνουμε τις σταγόνες σοκολάτας και ανακατεύουμε απαλά να ενσωματωθούν στο μείγμα.





Βάζουμε μικρές ή μεγαλύτερες κουταλιές ζύμης σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί και τις πατάμε ελαφρά με την ανάποδη του κουταλιού.





Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 10΄ περίπου, να φουσκώσουν και να πάρουν χρώμα στις άκρες.





Ξεφουρνίζουμε και αφήνουμε τα μπισκότα να κρυώσουν πάνω σε σχάρα.






Τρατάρουμε.

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου