Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Κέικ με ροδάκινα και κουκουνάρι …

… Είναι μακριά ακόμα τα ροδάκινα, μπαμπα-Στρουμφ;
Ναι, Λιχούδη μου, ακόμα δε βγήκανε τα κεράσια. Ας αφήσουμε τη Μητέρα Φύση και τον Πατέρα Χρόνο να κάνουν τη δουλειά τους κι ας περιμένουμε υπομονετικά.

 

Father_time   Mother_Nature

 

Και μέχρι τα δυο γερούνδια να κάνουν τη δουλειά τους, εμένα ποία η θέσις μου;
Που πεθύμησα ροδάκινο ζουμερό και γλυκύτατο κι έχω και μια συνταγή για κέικ μούρλια που τρώγομαι να τη φτιάξω;
Απλούστατον, που έλεγε κι η Σωφερίνα. Μια κομπόστα θα μου φέρει το καλοκαίρι μου και το κέικ μου …

 

Κέικ με ροδάκινα και κουκουνάρι


IMG_6600

 

υλικά:
250 γρ. ροδάκινα κομπόστα
125 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
100 γρ. ανθότυρο ή τυρί κρέμα
100 γρ. ζάχαρη
2 αυγά
100 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
100 γρ. αλεύρι βρώμης
2 κουταλιές μπέικιν πάουντερ
2 κουταλιές κουκουνάρι
2 βανίλιες
ξύσμα από μισό πορτοκάλι

 

 


Στραγγίζουμε τα ροδάκινα και τα κόβουμε σε κυβάκια. Χτυπάμε το βούτυρο να αφρατέψει, χαμηλώνουμε την ταχύτητα του μίξερ και ρίχνουμε το τυρί, τα αυγά, τη ζάχαρη και το ξύσμα πορτοκαλιού.

 


SAM_2244

 SAM_2245

 

Αλέθουμε τη βρώμη στο multi για να φτιάξουμε αλεύρι βρώμης, το κοσκινίζουμε μαζί με το αλεύρι για όλες τις χρήσεις, το μπέικιν και τη βανίλια και ρίχνουμε λίγο-λίγο το μείγμα, συνεχίζοντας το χτύπημα.
Αδειάζουμε τη ζύμη σε στρογγυλό ή τετράγωνο ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί και στρώνουμε ομοιόμορφα την επιφάνεια.

 


SAM_2246

 SAM_2248

  


Σκορπίζουμε από πάνω τα κυβάκια ροδάκινου και τα πιέζουμε ελαφρά να εισχωρήσουν λίγο στη ζύμη.

 


SAM_2250

 SAM_2253

 


Ρίχνουμε από πάνω και το κουκουνάρι και ψήνουμε το κέικ σε προθερμασμένο φούρνο, στους 190 βαθμούς κελσίου, για 30΄-35΄.

 


SAM_2254

 SAM_2255

 SAM_2260

 

 

Μόλις κρυώσει ελαφρά, το ξεφορμάρουμε και το πασπαλίζουμε γύρω-γύρω με ζάχαρη άχνη.

Σερβίρουμε.



IMG_6598


 IMG_6599


 IMG_6603


 IMG_6601


 IMG_6608






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου