Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Αλφαβητάριον συνταγών ...

... Ταξική πάλη.
Μήνες ολόκληρους παλεύω να βάλω σε τάξη τις συνταγές μου, με πενιχρά αποτελέσματα. Άσε που απ' όταν σαν άλλη κόρη Κλικλίκου μπήκα στην ψηφιακή εποχή κι έγινα μπλογκερού, σταμάτησα λόγω έλλειψης χρόνου να τις γράφω με τα ωραία μου γραμματάκια στα αγαπημένα μου παλιοτικά σπιράλ τετράδια.
Ωραίες εποχές, τότε που άνοιγα το τετραδιάκι μου φαρδύ-πλατύ, διάβαζα και ξαναδιάβαζα υλικά κι εκτέλεση κι είχα το κεφάλι μου ήσυχο.
Ενώ τώρα, κάθε που θέλω να ξαναφτιάξω μια συνταγή, παρουσιάζω την εξής αξιοθρήνητη εικόνα. Με το τάμπλετ στον πάγκο της κουζίνας και τα χέρια πασαλειμμένα με αλεύρια ή λάδια, να πασχίζω να βγάλω άκρη κι άκρη να μη βγάζω, πελαγοδρομώντας ανάμεσα σε παλιότερες αναρτήσεις, ετικέτες, tags και δε συμμαζεύεται, με την οθόνη να σβήνει κάθε τρεις και λίγο σα τσιγκούνης Σκωτσέζος που φοβάται μήπως κάψει μια στάλα ρεύμα παραπάνω, κι εμένα να βρίζω συγκεκαλυμμένα όπως στα κόμιξ (!@#$%^).
Κάπως έτσι αποφάσισα να στρωθώ και να φτιάξω επιτέλους μια λίστα με όλες τις συνταγές σε αλφαβητική σειρά. Για να τις βρίσκω εύκολα, γρήγορα και κυρίως χωρίς να πασαλείβω το τάμπλετ σου ...


Υ.Γ. Αν σήμερα καταστραφεί ο κόσμος κι επιζήσει σαν κατσαρίδα η σελίδα μου, ίσως χρησιμεύσει στις μελλοντικές γενιές, όταν ξαναανακαλύψουν την τεχνολογία. 
Αν πάλι δεν καταστραφεί, θα χρησιμεύσει τα μέγιστα σ' εμένα και ίσως και σε άλλους ...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου