Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Σαλάτα με φράουλες και χαλούμι …

... Θα έχεις παρατηρήσει ότι έχω μια αδυναμία στο Jamie Oliver. Μου ταιριάζει η φιλοσοφία του, το στυλ μαγειρικής και οι συνταγές του κι ό,τι δικό του έχω φτιάξει ήταν εξαιρετικό.
Παρακολουθώ ανελλιπώς και με ευλάβεια τις εκπομπές του, κρατώντας σημειώσεις με όρεξη και προσοχή μεγαλύτερη από εκείνη που επεδείκνυα κατά τις φοιτητικές παραδόσεις.
Διαολίζομαι μόνο που προβάλλονται Σαββατοκύριακο.
Γιατί όταν δω κάτι που τραβάει την προσοχή μου, με τρώνε τα χέρια μου να το φτιάξω αμέσως.
Όσο εξοπλισμένα κι αν είναι τα ντουλάπια μου όμως, πάντα κάτι θα λείπει κι εγώ θα τρώγομαι μέχρι τη Δευτέρα που θα κάνω τις απαραίτητες προμήθειες για να μπω πλησίστια στην κουζίνα μου.
Στο σαββατιάτικο επεισόδιο για τις φράουλες ο φίλος μου ο Jamie έφτιαξε πρώτη-πρώτη μια ενδιαφέρουσα σαλάτα.
 Ξεκίνησε τηγανίζοντας χαλούμι – πάντα έχω ένα πακετάκι στο ψυγείο. Συνέχισε με φράουλες και μαρούλι – για καλή μου τύχη, οι πρώτες φράουλες πήραν ήδη να κοκκινίζουν στο παρτεράκι μου.
Όσο για τα μαρούλια, φρεσκοφυτεμένα μεν, θα έδιναν παρόλα αυτά τα λίγα φυλλαράκια που απαιτούνταν.
Δυόσμο και βασιλικό έχω πάντα στις γλάστρες, οπότε … έχω όλα τα απαραίτητα.
Και τότε βγάζει απ’ το ψυγείο του το σπεκ, για το κάτι παραπάνω στη σαλάτα. Τώρα; Έφτασα στην πηγή και δε θα πιω νερό; Μετά το στιγμιαίο πανικό ανέσυρα θριαμβευτικά από το ψυγείο μου τις 4 τελευταίες λωρίδες από το εξαιρετικό καπνιστό χοιρινό του Μπέλλη, που αγόρασα περαστική από τη Φλώρινα. Σ' έφαγα μουστάκια ...



Σαλάτα με φράουλες και χαλούμι 



ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ



υλικά: 
200 γρ. φράουλες
4 φέτες χαλούμι
4 φέτες καπνιστό χοιρινό
ανάμεικτα φύλλα σαλάτας (μαρούλι, λόλο ρόσο)
λάδι, βαλσαμικό ξύδι, ελάχιστο λεμόνι
μέντα, βασιλικός





Κόβουμε τις φράουλες στη μέση και τις ραντίζουμε με λάδι, ξύδι και ελάχιστο λεμόνι. Αλατοπιπερώνουμε και ανακατεύουμε απαλά.

Βάζουμε από ένα φύλλο βασιλικού σε κάθε φέτα τυριού και το πιέζουμε να κολλήσει. 

Τηγανίζουμε το χαλούμι και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδίσει.

Βάζουμε σε μπωλ λίγα φύλλα σαλάτας και λίγες φράουλες και ραντίζουμε με λάδι και ξύδι. 

Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα φύλλα και τις φράουλες, τη μέντα και το βασιλικό.

Από πάνω βάζουμε το καπνιστό χοιρινό και το χαλούμι και ραντίζουμε ξανά με λίγο λάδι και ξύδι.

Σερβίρουμε.



ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΜΠΕΛΛΗΣ ΑΛΛΑΝΤΙΚΟ


ΠΙΑΤΟ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου