Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Ριγκατόνι φούρνου με κεφτεδάκια και ντοματίνια …


Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ


… Η μαμά μου μαγειρεύει, καμάρωνε η πιτσιρίκα της διαφήμισης στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Έτσι καμαρώνω κι εγώ σήμερα. Γιατί η κόρη μου μαγειρεύει. Της άφησα οδηγίες και υλικά και το μεσημέρι θα μας περιμένει έτοιμο φρεσκομαγειρεμένο φαγητό. 
Κι ύστερα σου λέει η άλλη
Έχω γιο κι έχω χαρά που θα γίνω πεθερά, 
έχω κόρη κι έχω πίκρα θέλω να της δώσω προίκα. 
Τι λέτε μανδάμ; Είστε με τα καλά σας;
Της καλομάνας το παιδί το πρώτο νά ’ναι κόρη …

 

Ριγκατόνι φούρνου με κεφτεδάκια και ντοματίνια

 

IMG_7906

 

υλικά:
350 γρ. λουκάνικα ή κεφτεδάκια
1 κονσέρβα ντομάτα κονκασέ
250 γρ. ριγκατόνι
250 γρ. φρέσκια μοτσαρέλα
2 σκελίδες σκόρδο

 

 

 

Αφαιρούμε το περίβλημα του λουκάνικου και πλάθουμε με τη γέμισή του μικρά κεφτεδάκια. 

Ζεσταίνουμε 2 κουταλιές λάδι και τηγανίζουμε τα κεφτεδάκια για 10 λεπτά, γυρνώντας τα τακτικά ώστε να πάρουν χρώμα απ’ όλες τις πλευρές. 

Ρίχνουμε το σκόρδο, το ροδίζουμε για 1 λεπτό και προσθέτουμε τη ντομάτα κονκασέ. Αλατοπιπερώνουμε και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά.

Η συνταγή, όπως μαρτυρούν και οι φωτογραφίες, έγινε με μοσχαρίσια κεφτεδάκια, που φτιάχνουμε κατά καιρούς και φυλάμε στην κατάψυξη για να τα ψήνουμε τις μέρες βιασύνης.

 

SAM_5604

 SAM_5606

 SAM_5608

 

 

Παράλληλα, βράζουμε τα ριγκατόνι για 2 λεπτά λιγότερο από το χρόνο που αναγράφεται στη συσκευασία. 

Τα στραγγίζουμε και τα ανακατεύουμε με τη σάλτσα και τη μισή μοτσαρέλα κομμένη σε κύβους.

 

 

SAM_5611

 SAM_5612

 

 

Τα αδειάζουμε σε πυρίμαχο σκεύος. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς Κελσίου, για 10΄. 

Απλώνουμε από πάνω την υπόλοιπη μοτσαρέλα, κομμένη σε φέτες και ψήνουμε για άλλα 5΄ , ή μέχρι να λυώσει η μοτσαρέλα.

 

 

SAM_5614

 SAM_5619

 SAM_5622

 

 

Ξεφουρνίζουμε, αφήνουμε το φαγητό να σταθεί για 5΄ και σερβίρουμε.

 

 

IMG_7907

  

IMG_7910

  

IMG_7908

  

IMG_7912

  

IMG_7909

  

IMG_7914

 

 

 

 

 

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου