Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Βελουτέ πράσινου κολοκυθιού …

Iago: O, beware, my lord, of jealousy;
It is the green-ey'd monster …
Δε θέλω να παραστήσω τον Οθέλλο, ιδίως τώρα στα γεροντάματα. Κι ούτε νομίζω ότι είμαι τύπος ζηλόφθων ή κι αν είμαι το κρύβω καλά.
Ό
χι πως δε μου κακοφαίνεται όταν το κεφάλι σου γυρνάει καμιά φορά σα ραντάρ προς τις βυζίκοβες και τις κωλάκοβες, αλλά τι να κάνεις κι εσύ; Θες ν’ αγιάσεις και δε σ’ αφήνουν οι διαόλες. Ας όψεται το καλοκαίρι που δίνει αφορμή κι άλλοθι στις περιφερόμενες Εύες να βάζουν αενάως σε πειρασμό τους χαλβάδες τους Αδάμ. Στο λαιμό τους έκατσε το μήλο κι ακόμη δεν έβαλαν μυαλό.
Τέλος πάντων, θα στηρίξω την κλονισμένη μου αυτοπεποίθηση στην παρήγορη ρήση “αξίζει μια γερόκοτα σαράντα πουλακίδες ” και θα στρέψω τα πράσινα ματάκια μου από το πρασινομάτικο τέρας στα πράσινα κολοκυθάκια μου …



Βελουτέ πράσινου κολοκυθιού




ΚΟΝΤΙΝΟ  



υλικά:
800 γρ. κολοκυθάκια
3 φρέσκα κρεμμυδάκια
100 ml κρέμα γάλακτος
1 τούφα βασιλικός ή 1 κουταλιά πέστο
ζωμός λαχανικών







Κόβουμε τα κρεμμυδάκια σε ροδέλες και τα ροδίζουμε σε μέτρια φωτιά και 4 κουταλιές λάδι. 

Ρίχνουμε τα κολοκυθάκια κομμένα σε ροδέλες, τα σωτάρουμε για 5΄ και αρωματίζουμε με το πέστο (ή το βασιλικό). 



ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΚΟΝΤΙΝΟ
      ΜΕ ΠΕΣΤΟ



Ρίχνουμε ζωμό λαχανικών, ίσα να σκεπάσει τα κολοκυθάκια, καπακώνουμε και σιγοβράζουμε, μέχρι να μαλακώσουν.



ΚΑΙ ΖΩΜΟ
      ΒΡΑΣΜΕΝΑ



Λυώνουμε τα λαχανικά με το ραβδομπλέντερ, προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος, αφήνουμε τη σούπα να πάρει 1-2 βράσεις και αποσύρουμε από τη φωτιά.

Τρώγεται χλιαρή ή κρύα - ανάλογα με τα γούστα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.



ΡΑΒΔΟΜΠΛΕΝΤΕΡ
       ΜΕ ΚΡΕΜΑ 

 
ΑΝΩΘΕΝ












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου