Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Παπαρδέλες με μπλε τυρί και καρύδια …

… I feel blue. Εμείς λέμε έχω τις μαύρες μου, οι Αμερικάνοι τουλάχιστον το ξανοίγουν λιγουλάκι και το πάνε στο μπλε. Είτε μπλε είτε μαύρη πάντως, είμαι σκούρα και μονόχρωμη.
Κάπως βαρύ μου έπεσε το φετινό καλοκαίρι, δεν έφερε και λίγα μαζί του. Ξενητειές, καύσωνες, πυρκαγιές, καθόλου διακοπές, άγχη, κούραση, υποτροπές – πολύ θέλει να μπατάρει το σκαρί;
Επειδή όμως δε μου πάει να παριστάνω το σπασμένο καράβι θά ’μαι πέρα μακριά κι επειδή το φθινόπωρο συνήθως είναι πιο φιλικό προς το χρήστη, θα κρατήσω το μπλε μόνο στους τοίχους της φρεσκοβαμμένης μου κουζίνας. Και στο ομώνυμο τυρί …

 

Παπαρδέλες με μπλε τυρί και καρύδια

 

IMG_8291

 

υλικά:
250 γρ. παπαρδέλες
200 ml κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
125 γρ. μπλε τυρί (ή ροκφόρ ή γκοργκοντζόλα) 
30 γρ. καρύδια

προαιρετικά: γραβιέρα ή κεφαλοτύρι

 

 

Χοντροκόβουμε τα καρύδια στο multi. 

Αν θέλουμε, τα περνάμε για λίγα λεπτά από τα μικροκύματα, να καβουρντιστούν ελαφρά και να μοσχομυρίσουν.

 

 

IMG_20170911_191714

 

 

Βράζουμε τις παπαρδέλες σε άφθονο αλατισμένο νερό, σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία τους και τις στραγγίζουμε.

 

 

IMG_20170911_191702

SAM_6880

 

 

Παράλληλα ζεσταίνουμε σε κατσαρολάκι την κρέμα γάλακτος μαζί με το μπλε τυρί.

 Ανακατεύουμε σε χαμηλή φωτιά, μέχρι να λυώσει το τυρί και να σχηματιστεί μια πηχτή κρέμα. 

Προσθέτουμε τα καρύδια και νοστιμίζουμε τρίβοντας πιπέρι.

 

 

SAM_6881

IMG_20170911_191708

 

 

Βάζουμε τις παπαρδέλες σε πιατέλα και τις περιχύνουμε με τη σάλτσα.

Σερβίρουμε αμέσως, ενισχύοντας προαιρετικά με τριμμένο κεφαλοτύρι.

 

 

IMG_8288

IMG_8294

IMG_8289

IMG_8290

IMG_8293

IMG_8292

 

 




.

2 σχόλια:

  1. Ωραίος συνδυασμός γεύσεων. Ό,τι πρέπει για να κάνει το τραπέζι μας πιο ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο γρήγορη και άκοπη συνταγή και τόσο σκανδαλιστικά νόστιμη, που θα έπρεπε να απαγορευτεί!

      Διαγραφή