Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Τακτοποίηση λουλουδιών σε βάζο …

… Της μιας δραχμής τα γιασεμιά δε μου τα πήρες ποτέ.
Κι ύστερα αλλάξαμε νόμισμα.
Αλλά ούτε του ενός ευρώ τα τριαντάφυλλα μου πήρες ποτέ. Και κάπως έτσι συνειδητοποίησα ότι δε φταίει το νόμισμα αλλά εσύ.
Λίγα λουλούδια, αν θέλεις, στείλε μου. Το κατάλαβα τώρα. Δε θέλεις, φίλε μου.
Ούτε να μου στείλεις, ούτε να μου φέρεις, ούτε καν να κόψεις απ’ το διπλανό λιβάδι ένα ρημοδολούλουδο.
Αντί να δακρύζει το λιβάδι, δακρύζω εγώ.
Αμαρτία μου νά ’χα κι εγώ μια τουλίπα …
Γι’ αυτό κι ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με την ανθοδέσμη που πήρε η κόρη μου. Χορταστική, πλούσια, εντυπωσιακή και κυρίως Αγιοβαλεντίνικη. Με τα τριαντάφυλλά της τα βαθυκόκκινα, με τα lilium να σπαθίζουν τον αέρα και να μοσχοβολάνε, με τα γυψολούλουδα και τις πρασινάδες να κρατάνε το ίσο.
Μόνο που η χρυσοχέρα τα έβαλε όπως ήταν, δεμένα χειροπόδαρα, μέσα σ’ ένα βάζο και τ’ άφησε στη μοίρα τους.



ΔΕΣΜΙΑ



Θα επέμβω πάραυτα. Να ποτιστώ κι η γλάστρα και με την ευκαιρία να εφαρμόσω εκείνο το κολπάκι με το σελοτέιπ που είδα στο ίντερνετ …



Τακτοποίηση λουλουδιών σε βάζο



ΒΑΖΟ
 ΦΛΟΥ



υλικά:
1 ανθοδέσμη
1 γυάλινο βάζο
σελοτέιπ




Βάζουμε νερό στο βάζο και σκουπίζουμε καλά το επάνω μέρος του. Ανάλογα με το μέγεθος του βάζου, κολλάμε 3 ή 4 οριζόντιες λωρίδες σελοτέιπ κι ύστερα άλλες τόσες κάθετες.



ΛΩΡΙΔΑ
ΛΩΡΙΔΕΣΚΑΘΕΤΑ




Στην ουσία δημιουργούμε με το σελοτέιπ ένα διάφανο, αόρατο πλέγμα.




ΠΛΕΓΜΑ
ΠΛΕΓΜΑ ΚΟΝΤΙΝΟ




Κόβουμε τα κοτσάνια των λουλουδιών στο επιθυμητό μήκος και τα τακτοποιούμε μέσα στα κουτάκια του πλέγματος που δημιουργήσαμε.

Το σελοτέιπ βοηθά τα λουλούδια να στέκονται όρθια και τακτοποιημένα, χωρίς να γέρνουν όλα μαζί προς τα πλάγια, όπως συμβαίνει συνήθως.



ΕΤΟΙΜΟ ΒΑΖΟ
ΚΑΜΑΡΩΤΑ ΚΟΝΤΙΝΟΣΤΟ ΒΑΖΟ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου