Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Δαμάσκηνα τυλιχτά με μπέικον …

Βουρκωμένη Δευτέρα η χειρότερη μέρα,
η καινούρια βδομάδα δεν περνά η ρημάδα

Νωρίς νωρίς τό ’πιασα το μοιριολόι, το αναγνωρίζω. Ακόμα δε νύχτωσε η Δευτέρα κι εγώ άρχισα το θρήνο και τον κοπετό για τη ρημαδοβδομάδα που μόλις ξεκίνησε.
Έ
χω όμως κι εγώ τα δίκια μου. It’s been a hard day’s night, τόσο hard που έσπασα τα δόντια μου επάνω της. Και τώρα πώς τη διώχνουνε την ένταση που έχω γίνει σα χύτρα χωρίς βαλβίδα ατμού, απ’ αυτές που αποτελούσαν πάντα το φόβο και τον τρόμο κάθε νοικοκυράς. Χύτρες-τρομοκράτες που έσκαγαν στην κουζίνα και καρφώνονταν στο ταβάνι.
Να το ρίξω στο ζύμωμα; Δε λυγάνε τα ξεράδια. Να το ρίξω στο χορό; Με πονάνε τα ρημάδια. Να το ρίξω στο ποτό; Δεν το σηκώνω τ’ άτιμο.
Αν όμως έπινα, τι θα προτιμούσα; Δώστου μια μπύρα, ούζο όταν πιεις, άγιο μου τσιπουράκι ή φέρε μάνα το ουίσκι;
Ό,τι κι αν διάλεγα, σίγουρα δε θα το κατέβαζα ξεροσφύρι. Υπάρχει μεζεδάκι πρώτης, πρωτότυπο, γρήγορο και νόστιμο – να πάνε κάτω τα φαρμάκια …



Δαμάσκηνα τυλιχτά με μπέικον


ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ


υλικά:
12 αποξηραμένα δαμάσκηνα χωρίς κουκούτσι
12 λεπτές λωρίδες μπέικον

πιπέρι





Τυλίγουμε κάθε δαμάσκηνο με μια λωρίδα μπέικον και στερεώνουμε με οδοντογλυφίδα. 

Τρίβουμε από πάνω λίγο πιπέρι και βάζουμε τα ρολάκια σε αντικολλητικό ταψί, ή ταψί με αντικολλητικό χαρτί.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στο γκριλ για 4΄- 5΄, γυρίζοντάς τα μια φορά για να ξεροψηθούν ομοιόμορφα. 

Σερβίρουμε αμέσως.



ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
  

ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ ΑΝΩΘΕΝ

ΕΤΟΙΜΑ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου