Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Yes, my heart belongs …



… to Randy.  Στον υπέροχο Randy Newman.
Από σήμερα ή, έστω, μόνο για σήμερα γιατί είμαστε και κάπου αλλού δοσμένοι – για να το θέσω κομψά όπως ο Ζήκος. Διότι ακούγοντας το γλυκύτατο  Stay away του, άνοιξε ένα παράθυρο και μπήκε ανοιξιάτικο αεράκι. Χτύπησε τα δάχτυλα του και ξεϋπνωτίστηκα, αλάφρωσε η καρδιά μου, έφτιαξε η διάθεσή μου, βγήκα στην επιφάνεια για ανάσα, χαμογέλασα πλατειά κι όχι σκουτσέζικα σαν τη Τζοκόντα.
Γιατί με πήρε από το χέρι αντί να μου κουνάει δασκαλίστικα το δάχτυλο, γιατί με είπε Αφροδίτη με φόρμες και γλύκανε τις ενοχές μου που γυρνάω ολημερίς μ’ αυτές, γιατί γύρισε το νόμισμα κι είδαμε την άλλη του πλευρά, για την υπέροχη αντίθεση στο Stay away from me
Words of love in times like these,
γιατί καθάρισε τα μάτια και την κουρασμένη οπτική μου με το I’m gonna be with you 24 hours a day
A lot of people couldn’t stand that
But you can
You’ll be with me 24 hours a day
What a lucky man I am,
για το κουράγιο, το χιούμορ, την αγέραστη μουσική του, για τη χαρακτηριστική φωνή και τη τζαζιά στο πιανάκι του, για το ψυχοθεραπευτικό If you’re angry about something, let it go, για όλα αυτά και για άλλα τόσα, Yes, my heart belongs
to Randy.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου