Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Bundt cake …

… Πόσο σε νιώθω, Μαρία Πορτοκάλος μου. Μα τι είναι πια κι αυτό το bundt cake; Ούτε να το πω μπορώ κι αρχίζω κι εγώ τα μπον και τα μπονγκ κι αγκομαχάω να το πω σωστά.




Τουλάχιστον δεν έχω απέναντί μου την εξαγριωμένη συμπεθέρα να μου λέει μπ’ντ, μπ’ντ, τ,τ,τ.





Κάποια στιγμή θα το πω σωστά και θα αναφωνήσω με πρόσωπο που λάμπει “Ιτς ε κέκ”.





Κι ύστερα συνωμοτικά θα πω στη διπλανή μου “Δερζ ε χόουλ ιν δε κεκ”.





Κι ύστερα από όλα αυτά τα περιπετειώδη, θα φτιάξω δόξη και τιμή το πρώτο μου αμερικάνικο bundt cake, ιδανικό λένε για τον καφέ …



Κέικ για τον καφέ
Bundt cake







υλικά:
2 κούπες αλεύρι
1 κουτ. γλ. σόδα
1 κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
2 πρέζες αλάτι
115 γρ. μαργαρίνη
1 κούπα ζάχαρη
2 αυγά
1 κούπα γιαούρτι*
2 βανίλιες



1 κουταλιά ζάχαρη
1 κουτ. γλ. κακάο
1 κουτ. γλ. καφές σκόνη (εδώ εσπρέσο)






Η αμερικάνικη συνταγή γίνεται με sour cream, την οποία μπορούμε να αντικαταστήσουμε με γιαούρτι ή ξυνόγαλο. Εγώ χρησιμοποίησα στραγγιστό γιαούρτι με αποτέλεσμα μια ζύμη ελαφρώς πιο σφιχτή από ότι μάλλον θα έπρεπε. Σε αυτή τη περίπτωση προσθέτουμε ελάχιστο γάλα, αν κρίνουμε ότι χρειάζεται.





Αναμειγνύουμε το αλεύρι με το μπέικιν, τη σόδα, το αλάτι και τις βανίλιες.

Αναμειγνύουμε τη ζάχαρη με το κακάο και τον καφέ.







Αλείφουμε πολύ καλά, κατά προτίμηση με πινέλο, μια φόρμα για bundt cake (ναι, with the hole in the center) με μαργαρίνη. 

Την πασπαλίζουμε καλά με αλεύρι κι ύστερα τη στριφογυρίζουμε για να καλυφθεί παντού και ξεφορτωνόμαστε το παραπανίσιο αλεύρι γυρνώντας την ανάποδα και χτυπώντας την ελαφρά.








Χτυπάμε στο μίξερ τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη. 

Οι οδηγίες του κέικ συστήνουν να αποφύγουμε το υπερβολικό χτύπημα και ποια είμαι εγώ που θα διαφωνήσω.








 

Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και χτυπάμε ίσα να ενσωματωθούν στο μείγμα.

 Ρίχνουμε το 1/3 από το αλεύρι εναλλάξ με το μισό γιαούρτι.







Συνεχίζουμε με 1/3 από το αλεύρι και το υπόλοιπο γιαούρτι.

΄Όταν ενσωματωθούν ρίχνουμε και το υπόλοιπο αλεύρι.

Χτυπάμε μέχρι να αναμειχθεί, όχι περισσότερο.







Ρίχνουμε κουταλιές από τη ζύμη στη φόρμα.








Πασπαλίζουμε με το μείγμα ζάχαρης και καφέ.








Κάνουμε άλλη μία στρώση με ζύμη και πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο μείγμα.








Ρίχνουμε την υπόλοιπη ζύμη.








Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 50΄ περίπου.











Ξεφουρνίζουμε και αφήνουμε το κέικ στη φόρμα για 15΄.

   Ξεφορμάρουμε με προσοχή.








Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.














Σερβίρουμε.
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου