Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Κασερόπιτα με έτοιμα φύλλα …




… Μπορεί να μοιάζει με αντισυμβατικό μετεωρίτη που προσγειώθηκε σε αντισυμβατικό τοπίο, αλλά δεν είναι παρά ένα μεγάλο κομμάτι κασέρι που προσγειώθηκε στο τραπέζι μου, επιμελώς τυλιγμένο σε αλουμινόχαρτο.
Κάποιος εργαζόμενος σε μεγάλη κασεροβιομηχανία έδωσε ένα ολόκληρο κεφάλι κασέρι προίκα σε συγγενή, αυτός ένα κομμάτι σε άλλο συγγενή, χέρι με χέρι έπεσε και στα δικά μου χέρια, που συνήθως αγοράζω 250 γρ. κι αυτό μου φέρνει τρόμο.
Το ξέρω ότι όλοι θα ζητήσουν κασερόπιτα, κι εγώ στη θέση τους αυτό θα έκανα - μόνο που εγώ στη θέση τους θα την έφτιαχνα κιόλας, κάτι που δεν προτίθεται να πράξω σήμερον λόγω εξαντλήσεως του χρόνου ομιλίας μου.
Με τον οργανισμό μου σε safe mode λοιπόν θα καταφύγω σε μία μέση λύση …



Κασερόπιτα με έτοιμα φύλλα







υλικά:
250 γρ. κασέρι
2 κουταλιές τυρί κρέμα
1 κουταλιά τυρί cottage
100 γρ. γιαούρτι
1 αυγό


2 κατεψυγμένα πολλαπλά φύλλα







Τρίβουμε το κασέρι στο χοντρό τρίφτη.




Προσθέτουμε το τυρί κρέμα και το cottage, νοστιμίζουμε με πιπέρι και ανακατεύουμε καλά. 

Αν θέλουμε, αραιώνουμε το μείγμα με λίγο γάλα.








Ρίχνουμε στο γιαούρτι το αυγό και ανακατεύουμε με πιρούνι.



 




Ρίχνουμε τη μισή ποσότητα στο ένα φύλλο και απλώνουμε το μείγμα των τυριών.








Ραντίζουμε με το υπόλοιπο χτυπημένο γιαούρτι και καλύπτουμε με το άλλο φύλλο.







Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180-190 βαθμούς κελσίου, για 40΄ περίπου στη λειτουργία του θερμού αέρα, ελέγχοντας κατά τη διάρκεια αν ψήνεται σωστά και από κάτω η πίτα.

Ξεφουρνίζουμε και αφήνουμε την πίτα να κρυώσει ελαφρά, αλλά όχι πολύ.







Σερβίρουμε.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου