Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Μπριάμ με φέτα …

…Ζήτα μου ό,τι θες, είπα στο ξενητεμένο μου όταν γύρισε, έχοντας κι έναν ενδόμυχο φόβο ότι θα μου ζητήσει ποιος ξέρει τι και θα μπλέξω πάλι απ’ την καλή μου την καρδιά. Κι όμως, έπεσα τόσο έξω που ντράπηκα. Επειδή μου ζήτησε ένα απλό …



Μπριάμ με φέτα





υλικά:
2-3 μελιτζάνες
5-6 κολοκυθάκια
3-4 πατάτες
1 μεγάλη ντομάτα
μαϊντανός
1,5-2 κούπες ζωμός ή ζεστό νερό
200 γρ. φέτα (ή μη γαλακτοκομικό προϊόν)







Πλένουμε τις μελιτζάνες και τα κολοκυθάκια. Μπορούμε να βάλουμε τα κολοκυθάκια χωρίς να τα ξεφλουδίσουμε και να καθαρίσουμε τις μελιτζάνες αφαιρώντας μια λωρίδα φλούδα και αφήνοντας την επόμενη. Κόβουμε μελιτζάνες, πατάτες και κολοκυθάκια σε ισομεγέθη μπαστουνάκια και τα βάζουμε σε ταψί.









Κόβουμε τις ντομάτες σε κυβάκια και τις ρίχνουμε στο ταψί μαζί με ψιλοκομμένο μαϊντανό. Αλατοπιπερώνουμε ελαφρά, αρωματίζουμε με ρίγανη και ανακατεύουμε με τα χέρια μας.







Αλατοπιπερώνουμε ξανά (με μέτρο αν βάλουμε ζωμό) και ραντίζουμε με ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε το ζωμό ή το νερό.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 40΄ περίπου.









Βγάζουμε το ταψί, ανακατεύουμε και ελέγχουμε το υγρό. Τρίβουμε με τα χέρια μας τη φέτα από πάνω και ψήνουμε για άλλα 10΄-15΄ περίπου.






Σερβίρουμε με λίγο ωμό ελαιόλαδο.

















Και η ξεχωριστή δική μου, ανάλατη, εκδοχή με κρεμμύδια και κολοκύθα …




   










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου