Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Μάφιν με μπανάνα …

… Day-o. Ελάτε τώρα, Harry, μη γίνεστε κακός. Συνοδέψτε με τη βελούδινη φωνή σας τη δουλειά μου στην κουζίνα. Μόνο που ο γιατρός μου έκοψε όλα τ’ αλμυρά. Μη  μου κουβαλήσετε  λοιπόν, Harry, ρέγκε και λακέρδε και σαρδέλε, δοκιμάστε λίγο Calypso που είναι πιο αλαφρύ και δεν πειράζει και το στομάχι.
 Μπορεί να μη φόρτωνα μπανάνες όλη νύχτα, αλλά είμαι το ίδιο κουρασμένη σαν να το έκανα.
Daylight come and me wan' go home -ν’ αγιάσει το στόμα σου, αλλά εγώ είμαι ήδη σπίτι κι έχω μια ολόκληρη κουραστική μέρα μπροστά μου.
Και στη φρουτιέρα πάλι μου ξέμεινε a beautiful bunch, a ripe banana. Τι θέλω και τις κουβαλάω αφού τελικά κανείς δεν τις τρώει; Come, Mister tally man, tally me banana, μέτρα και τη δικιά μου τη σοδειά. Θαρρώ πως φτάνει και περισσεύει για μια ντουζίνα …



Μάφιν με μπανάνα



ΕΤΟΙΜΑ
 



υλικά:
250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
150 γρ. καστανή ζάχαρη
80 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
200 ml γάλα
3 μπανάνες
2 αυγά
2 κοφτά κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
ξύσμα από 1 λεμόνι
1 πρέζα αλάτι





Λυώνουμε το βούτυρο και το αφήνουμε να κρυώσει. 

Χτυπάμε με τον αυγοδάρτη τα αυγά, το βούτυρο και το γάλα.

Προσθέτουμε το αλεύρι κοσκινισμένο μαζί με το μπέικιν και το αλάτι, τη ζάχαρη και το ξύσμα. 

Πατάμε με πηρούνι τις 2 από τις 3 μπανάνες και προσθέτουμε τον πουρέ τους στη ζύμη. 

Ανακατεύουμε καλά.




ΖΥΜΗ ΑΡΧΗ
         ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ  




Ντύνουμε με χαρτάκια για μάφιν τις θήκες που θα χρησιμοποιήσουμε και αδειάζουμε τη ζύμη. 

Κόβουμε την τρίτη μπανάνα σε ροδέλες και βάζουμε από μια ροδέλα στο κέντρο κάθε μάφιν.




ΣΤΗ ΦΟΡΜΑ
       ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ




Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 30΄περίπου. 

Αφήνουμε τα μάφιν να κρυώσουν ελαφρά και τα ξεφορμάρουμε.




ΨΗΜΜΕΝΑ ΚΟΝΤΙΝΟ


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ


 ΦΛΟΥ




Η δοσολογία της συνταγής βγάζει 12 μέτρια μάφιν και 2 ατομικά πήλινα.



ΠΗΛΙΝΟ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου