Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Βελουτέ κουνουπιδιού …

… Δεν έλειπε ποτέ ο δίσκος απ’ την κονσόλα σου, ηχολήπτη μου. Κι όλο γκρίνιαζα εγώ κι όλο σκαρφιζόσουνα εσύ δικαιολογίες για το ‘ πόσο ωραίο ήταν το soundtrack, πόσο σε ταξίδευε η μουσική του ’ κι άλλα τέτοια γλαφυρά. Ενώ εγώ, που είχα γνώση η φύλακας, πήγαινα πέρα απ’ την πρώτη ανάγνωση και μετέφραζα σε ‘ πόσο ωραίο ήταν το εξώφυλλο και πόσο σε ταξίδευε ο ευτυχής συνδυασμός γονιδίων Ingrid και Roberto ’ … 


BluevelvetCD



Και μπορεί τώρα να κάνω πλάκα, αλλά τότε έβραζε το αίμα μου κι έβραζα στο ζουμί μου. Καληώρα όπως βράζει τώρα το κουνουπίδι για ένα λευκό βελούδο …



Βελουτέ κουνουπιδιού




υλικά:
1 μέτριο κουνουπίδι
2 άσπρα κρεμμύδια
100 ml κρέμα γάλακτος
ζεστό νερό ή ζωμός
καβουρντισμένο σουσάμι






Κόβουμε το κουνουπίδι σε μπουκετάκια και το πλένουμε καλά.

 Χοντροκόβουμε τα κρεμμύδια και τα ροδίζουμε σε 4 κουταλιές λάδι. 

Ρίχνουμε το κουνουπίδι (κι ένα κύβο ζωμού, αν θέλουμε) και τα σωτάρουμε μαζί για 5΄.



ΧΙΟΝΑΤΟ
      ΣΩΤΑΡΙΣΜΑ ΚΟΝΤΙΝΟ 



Προσθέτουμε νερό να καλυφθεί το κουνουπίδι, αλατοπιπερώνουμε, καπακώνουμε, και σιγοβράζουμε για 20΄-25΄. 


Πολτοποιούμε με το ραβδομπλέντερ και δοκιμάζουμε αν χρειάζεται άλλο αλατοπίπερο.

Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος. Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε τη σούπα να πάρει 2-3 βράσεις ακόμη. 

Σερβίρουμε με καβουρντισμένο σουσάμι.



ΡΑΒΔΟΜΠΛΕΝΤΕΡ
       ΕΤΟΙΜΗ 


ΣΤΟ ΜΠΩΛ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου