Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Ντοματόσουπα στον παρασκευαστή σούπας ...

 ... Πολύ με πίκρανε σήμερα η λαϊκή. Ακριβές οι ντομάτες κι όλες σκληρές κι αλύγιστες, σαν κυρίες του καλού κόσμου μετά το ογδοηκοστό λίφτινγκ. Αρυτίδιαστες μεν και καλοβαλμένες, αλλά άνοστες κι από μέσα κατσιβέλες.
Γι' αυτό δοκίμασα την τύχη μου στο σούπερ μάρκετ. Κι επειδή όποιος ψάχνει βρίσκει, ανακάλυψα ένα μικρό παραπεταμένο καφάσι με μαζώματα, λαχανικά και φρούτα των παρασκηνίων αλλά καλογινωμένα και απίστευτα οικονομικά.
Βρήκα ώριμες ντομάτες για τη σούπα που θέλω να φτιάξω στον παρασκευαστή, τραγανά τοματίνια με 1,10 αντί για 5,05 που ήθελαν τα μοστραρισμένα στη βιτρίνα και 3 γινωμένες μπανάνες για να δοκιμάσω αυτό το παγωτό-ξυλάκι που πετάχτηκε μπροστά μου στο youtube και με πήρε απ' τα μούτρα η σπανιόλα καλλονή επειδή δεν το έφτιαξα ακόμη.
Όπως και νά 'χει, κι επειδή είμαι δίκαιος άνθρωπος, θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί μέχρι σήμερα - σ' ευχαριστώ, ω σούπερ μάρκετ ...

 

 Ντοματόσουπα στον παρασκευαστή σούπας

 

 

 

υλικά:
1 κιλό ώριμες ντομάτες
1 άσπρο κρεμμύδι
1 καρότο σε ροδέλες
2 λιαστές ντομάτες
ζωμός ή κύβος
αλάτι, πιπέρι





Πλένουμε τις ντομάτες και αν δεν είναι ψιλόφλουδες, βγάζουμε την περισσότερη φλούδα.





Χοντροκόβουμε το κρεμμύδι και το βάζουμε στον παρασκευαστή.

Ρίχνουμε το καρότο (εδώ από τα κατεψυγμένα μου).





Κόβουμε τις ντομάτες σε μικρά κομμάτια και τις ρίχνουμε μαζί με το ζουμί τους.





Προσθέτουμε και τις λιαστές.





 Μπορούμε και με την ανάποδη σειρά.





Αλατοπιπερώνουμε με μέτρο και ρίχνουμε ζωμό ή κύβο και ζεστό νερό μέχρι το όριο του minimum ή του maximum. Εγώ έφτιαξα μπόλικη.





Επιλέγουμε τη λειτουργία chunky για μια ρουστίκ σούπα με κομμάτια λαχανικών, όπως εγώ την πρώτη φορά που έφτιαξα.





 Αλλά τελικά την προτίμησα βελουτέ κι αφού τελείωσε το πρόγραμμα πέρασα κι απ' τη λειτουργία blend.

Αν έχουμε λίγο μπαγιάτικο ψωμί ή έστω ψίχουλα, τα ρίχνουμε όσο η σούπα είναι ακόμη καυτή. 





Σερβίρουμε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου