Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

Candy cane για γιορτινό τραπέζι ...

 ... Σε διαβεβαιώ, δεν είμαι ατάσθαλος. Κάθομαι ήσυχα-ήσυχα στον υπολογιστή μου και ψάχνω ιδέες για το στολισμό του τραπεζιού. Και τότε ρίχνει τα δίχτυα του ο παγκόσμιος ιστός και με πιάνει. Μου πετάει φωτογραφίες από συνταγές, ευρηματικές ιδέες που γίνονται στο λεπτό, στεφάνια και ζαχαρωτά και δέντρα και καναπεδάκια και μπισκότα και θέλω να τα φτιάξω όλα. Ταυτόχρονα και παρευθύς. Ξεχνάω ότι είμαι έξω με αναστολή. Το ξέρω ότι είμαι αδιόρθωτη. Αν μπορούσα θα με περιλάβαινα με το μπαστούνι από μοτσαρέλα και ντομάτες ...


Candy cane με ντομάτα και μοτσαρέλα 





υλικά:
2 μπάλες μοτσαρέλα
2 ντομάτες
αγγουράκι




Στραγγίζουμε τη μοτσαρέλα και τη στεγνώνουμε.

Την κόβουμε σε ροδέλες, όσο γίνεται ισόπαχες.

Το ίδιο κάνουμε και με τις ντομάτες.

Αραδιάζουμε σε πιατέλα ή ξύλινη επιφάνεια εναλλάξ τις φέτες μοτσαρέλας και ντομάτας, με τρόπο που να πατάνε ελαφρά η μία στην άλλη.




Συνεχίζουμε σχηματίζοντας ένα μπαστούνι με γυριστή λαβή.

Διακοσμούμε με κορδέλες από αγγουράκι και συνοδεύουμε με κρακεράκια ή μικρά παξιμάδια.






Σερβίρουμε.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου