Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Θήκες σιλικόνης για βράσιμο αυγών …

… Πειράματα, νεαρά μου, δε γίνονται μόνο στα εργαστήριά σου. Γίνονται και στην κουζίνα μου. Και δε δοκιμάζω μόνο συνταγές αλλά και συσκευές. Ακόμη και τα λεγόμενα γκατζετάκια, αλλά σπάνια και μόνο όταν θεωρώ ότι κάτι θα με βοηθήσει πραγματικά.
Ιδού εμείς λοιπόν, εσύ με τον ανιχνευτή γερμανίου κι εγώ με τον ανιχνευτή εύκολου τρόπου βρασίματος αυγουλακίου. Δεν είναι και πυρηνική φυσική αλλά εμένα μου αρκεί.        
΄Έτσι υπέπεσαν στην αντίληψή μου αυτές οι μικρές θήκες σιλικόνης, οι egglettes με τ’ όνομα.
΄Ένα μήνα έκαναν να φτάσουν απ’ τις κολλημένες πολιτείες, είχα ξεχάσει κι ότι τις αγόρασα όταν ήρθαν. Θα τις δοκιμάσω αμέσως κι ύστερα θα κρίνω αν άξιζε η αναμονή ή ο όποιος μπελάς τους, δεδομένου ότι το κόστος τους είναι σχεδόν αμελητέο …



Θήκες σιλικόνης για βράσιμο αυγών






      




Επιλέγουμε αν θέλουμε απλώς να βράσουμε αυγά μελάτα, μέτρια ή σφιχτά, ή αν θέλουμε να κάνουμε κάτι πιο πολύπλοκο όπως ομελέτες με διάφορα λαχανικά.

Εγώ που είμαι αχαμνούλι και χρειάζομαι περισσότερη πρωτε
ΐνη διάλεξα να πειραματιστώ με ένα ολόκληρο αυγό και με μια συσκευασία παστεριωμένα ασπράδια.

Αρχικά αλείφουμε τις θήκες με σπορέλαιο για να ξεφορμάρουμε εύκολα τα αυγά. 

Αν το ξεχάσουμε όπως εγώ, ξεφορμάρουμε με τη βοήθεια ενός κουταλιού έχοντας μικρές, αμελητέες απώλειες.

Βάζουμε τα ασπράδια σε μπωλ, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε κατά βούλησιν: αρακά, καλαμπόκι, κυβάκια ντομάτας ή τοματίνια, μαϊντανό, πιπεριές και ό,τι άλλο.

Ανακατεύουμε και μοιράζουμε το μείγμα στις φόρμες μέχρι το ορισμένο μέγιστο όριο.







   
       





Κλείνουμε τις θήκες βιδώνοντας προσεκτικά τα καπάκια.









Βάζουμε μπόλικο νερό να πάρει βράση και βουτάμε προσεκτικά τις θήκες, προσέχοντας να μη γυρίσουν στο πλάι. 

Βράζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες και ανάλογα με το πόσο σφιχτά θέλουμε τα αυγά περίπου από 9΄ έως 14΄.

Καλό είναι αν θέλουμε κάποια αυγά να τα βγάλουμε νωρίτερα να βάλουμε μικρά σημάδια στο καπάκι για να τα ξεχωρίζουμε.

Βγάζουμε προσεκτικά τις θήκες και τις βουτάμε σε κρύο νερό.











Ανοίγουμε τα καπάκια και ξεφορμάρουμε.











Σερβίρουμε.







   











Λοιπόν; Τελικά αξίζουν τον κόπο ή το μπελά τους;
Καταρχήν πλένονται στο πλυντήριο, που σημαίνει ότι ένας μπελάς φεύγει από το κεφάλι μας.
Επίσης αν έχουμε πρόβλημα να πετύχουμε σωστά μελάτα ή ποσέ, βρήκαμε τη λύση.
Είναι μια εύκολη και παιχνιδιάρικη διαδικασία με ελάχιστη τσαπατσουλιά που, εκτός των άλλων, μας απαλλάσσει από το ξεφλούδισμα και τα σπασμένα τσόφλια που συχνά κολλάνε στο αυγό.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου