Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Σπανακόρυζο στο φούρνο με φέτα και αυγά …

…Καιρός ήταν πια  να ασχοληθώ με τις ντουλάπες μου. Επείγει ένα ξεκαθάρισμα, έχουν ξεχειλίσει κι απειλούν να με καταπλακώσουν. Πήρα λοιπόν δυο-τρία μεγάλα τσουβάλια, άνοιξα τα φώτα κι άρχισα να πιάνω κουβέντα με τους σκελετούς που περιέχουν. Να δω τι έχω να τους πω, ν’ ακούσω τι έχουν να μου πουν κι ύστερα να τους μοιράσω στα τσουβάλια για απόσυρση.
Ε μα πια, καιρός ήτανε. Όπως ανέβηκαν τα παλιά ρούχα και παπούτσια σε πατάρια, όπως κατέβηκαν σχολικά βιβλία και πανεπιστημιακές σημειώσεις σ’ αποθήκες, έτσι πρέπει ν’ αποσυρθούν πια κι οι παλιοί φόβοι, να σιγήσουν τα πολυκαιρισμένα ουρλιαχτά, να ξαποστάσουν οι γερασμένοι εφιάλτες.
Το παιδικό μου ποδήλατο δε με σηκώνει, δεν έχω η πενηντάρα κοτσιδάκια με κορδέλες, τα ρούχα του λυκείου μου κάνουν μια χαρά αλλά το προσπερνάω, τα παπούτσια επίσης αλλά τώρα παίρνω καινούρια. Και θέλω να κάνω χώρο στη ντουλάπα μου για καινούριους φόβους, πανικούς νέας κοπής και σύγχρονους συνομήλικους εφιάλτες.
Με λένε Ελένη και θέλω να είμαι καλά.
Παύσατε πυρ λοιπόν, ας ξεθυμάνουν τα μελανά χρώματα, δεν πανικοβάλλομαι άλλο από τις σειρήνες των ασθενοφόρων, τα ξαφνικά τηλεφωνήματα, τους κεραυνούς και το μισητό σπανάκι με αυγά στην τραπεζαρία του Ζαππείου …


Σπανακόρυζο στο φούρνο με φέτα και αυγά



υλικά:
1 κιλό σπανακόρυζο (κατεψυγμένο)
1 κούπα ζωμός
2-3 αυγά
100 γρ. φέτα







Ετοιμάζουμε το σπανακόρυζο σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία: 
Ζεσταίνουμε τρεις κουταλιές λάδι σε δυνατή φωτιά και ρίχνουμε το κατεψυγμένο σπανακόρυζο. 

Ανακατεύουμε προσεκτικά καθώς αρχίζει να ξεπαγώνει και να μειώνεται σε όγκο μέχρι να ξεπαγώσει εντελώς. 

Ρίχνουμε το ζωμό, λίγο ή καθόλου αλάτι, περισσότερο πιπέρι, καπακώνουμε και σιγοβράζουμε για 15΄.

Ξεκαπακώνουμε και βράζουμε σε πιο δυνατή φωτιά για άλλα 5΄, να φύγει τυχόν παραπανίσιο ζουμί.


Λαδώνουμε ένα κεραμικό ή πυρίμαχο σκεύος και αδειάζουμε το σπανακόρυζο.

 Τρίβουμε με το χέρι από πάνω τη φέτα σε χοντροσπασμένα κομμάτια.




Ανοίγουμε 2-3 λακουβίτσες στο σπανακόρυζο και σπάμε ισάριθμα αυγά.

 Τα αλατοπιπερώνουμε ελαφρά.



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου και στη λειτουργία του αέρα, για 15΄ περίπου ή μέχρι να πήξουν τα αυγά και να πάρει χρώμα η φέτα.



Σερβίρουμε.



  








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου