Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Σουφλεδάκια με μπρόκολο …

… Έχει δίπλωμα ο άνθρωπος. Δί-πλω-μα.


ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΧΩ


Κι εγώ τι έχω; Μπρόκολα; Μπρό-κο-λα;
Δεν ξέρω τι έχει η κυρά μας η μαμή, αλλά εγώ έχω και δίπλωμα και μπρόκολα. Και μια συνταγή για κάτι σουφλεδάκια μέγκλα …


Σουφλεδάκια ατομικά με μπρόκολο


ΕΤΟΙΜΑ
  


υ
λικά:
180 γρ. μπρόκολο (μπουκετάκια) 
4 αυγά
1/2 κούπα κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
80 γρ. τυρί με χαμηλά λιπαρά (ημίσκληρο ή τσένταρ)
πιπέρι, μοσχοκάρυδο




Πλένουμε καλά το μπρόκολο και το ζεματάμε σε βραστό νερό ή το βράζουμε στον ατμομάγειρα, προσέχοντας να παραμείνει τραγανό. Το στραγγίζουμε και κρατάμε μόνο τα μπουκετάκια και τα πιο τρυφερά κοτσάνια, τα οποία χοντροκόβουμε. 

Χτυπάμε τα αυγά με τον αυγοδάρτη, ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος, λίγο αλάτι, πιπέρι και μια πρέζα μοσχοκάρυδο και προσθέτουμε το τυρί, τριμμένο στο χοντρό τρίφτη, και το μπρόκολο.


ΜΠΡΟΚΟΛΟ
 

ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ

ΜΕΙΓΜΑ



Βουτυρώνουμε 5 ατομικά φορμάκια για σουφλέ και μοιράζουμε το μείγμα. Βάζουμε όλα τα φορμάκια μέσα σε ταψί. 



ΜΟΙΡΑΣΜΑ

ΜΠΩΛ

ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου , για 35΄-40΄.


ΓΙΑ ΨΗΣΙΜΟ ΚΟΝΤΙΝΟ


ΔΥΟ


ΜΠΩΛΑΚΙΑ ΚΟΝΤΙΝΟ




Ξεφορμάρουμε και σερβίρουμε τα σουφλεδάκια αμέσως με φρέσκο ψωμί ή μια πράσινη σαλάτα.


ΕΚΤΟΣ ΦΟΡΜΑΣ


ΕΝΑ


ΣΟΥΦΛΕΔΑΚΙΑ
 




* Στις φωτογραφίες υπάρχει και μια διαφορετική εκδοχή για μένα, φτιαγμένη μόνο με ασπράδια αυγού και τυρί cottage.


ΜΕ ΑΣΠΡΑΔΙ


ΨΗΜΜΕΝΑ ΑΝΩΘΕΝ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου