Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

Πιπεριές ψητές στον air fryer ...

 ... Παράθυρα δεν ανοίγω λόγω καύσωνα αλλά η μυρωδιά κατάφερε να τρυπώσει αγνοώντας διπλά κουφώματα και κατεβασμένα παντζούρια. Τηγανητές πιπεριές, ποιος έχει κουράγιο μέσα στον γκάιλα να βάλει τηγάνι και να κάτσει από πάνω να γυρνάει πιπεριές που εκτός των άλλων πιτσιλάνε και το λάδι επάνω σου; 
Απ' την άλλη, πόσο καιρό έχω να φτιάξω πιπεριές; Τηγανητές περίπου δυο αιώνες. Ψητές καλύτερες κι από τηγανητές περίπου δυο δεκαετίες, κι ας λέει το μπλόγκι μου ότι έχω μόλις 5 χρόνια. 
Δείλιασα σήμερα και δεν κατέβηκα στη λαϊκή, τι λύσσα μ' έπιασε τώρα με τις πιπεριές που ούτε καν θα φάω ...

Πιπεριές ψητές στον air fryer



υλικά:
6 πράσινες πιπεριές κέρατο
χοντρό αλάτι, λάδι, ξύδι




Το ξέρω ότι ακούγομαι σαν διαφήμιση αλλά δεν είμαι. Εξάλλου, γι' αυτό τον πήρα τον air fryer, το λέει και τ' όνομά του, αεροτηγανιστής είναι. Ψέμματα, τον πήρα για να μην ανάβω φούρνο και η αλήθεια είναι σε μεγάλο βαθμό τον αντικατέστησε, με τον απαραίτητο συμβιβασμό σε ποσότητες που έτσι κι αλλιώς πια έχουν μειωθεί πολύ. 


Πλένουμε τις πιπεριές και τις τρυπάμε 5-6 φορές με πηρούνι.

Αν θέλουμε, που εγώ θέλω για να μην πλένω, βάζουμε το ειδικό χάρτινο ταψάκι μιας χρήσης. Αλλιώς βάζουμε τις πιπεριές απευθείας στον κάδο της συσκευής.

Ούτε λάδι, ούτε αλάτι βάζω στο ψήσιμο.



Ψήνουμε 7΄-8΄ .
Γυρνάμε τις πιπεριές.





Ψήνουμε για άλλα 5΄ ή προσαρμόζουμε αναλόγως το χρόνο.




Βάζουμε στο πιάτο λίγο λάδι και χοντρό αλάτι.

Αραδιάζουμε τις πιπεριές.




Ρίχνουμε από πάνω λάδι, χοντρό αλάτι και λίγο ξύδι.




Σερβίρουμε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου