Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Σαλάτα με φακές, παντζάρια και σως βινεγκρέτ ...

 ... Δε μου έφτανε ο Jamie Oliver, τώρα έχω και τον Andy cooks να στέλνει βιντεάκια και μαγειρέματα. Ωραία όλα και καλά καμωμένα, αλλά η babe στρογγυλοκάθεται και παραγγέλνει
κι ο
Andy cooks.
Ενώ η περίπτωσή μου προσομοιάζει στου Ηλία του 16ου, εγώ να τον βρω, εγώ και να τον συλλήψω. Ακριβώς όμως επειδή είμαι και λογική, θα φτιάξω τη σαλάτα που προτείνει κόβοντας δρόμο με προμαγειρεμένα παντζάρια και φακή ... 

 

Σαλάτα με φακές, παντζάρια και σως βινεγκρέτ

 

 


υλικά:
3-4 παντζάρια (εδώ έτοιμα προβρασμένα)
400 γρ. βρασμένη φακή (εδώ από κονσέρβα)

ρόκα ή πράσινη σαλάτα
φέτα (εδώ τυρί cottage)
ξηροί καρποί της επιλογής μας (εδώ φυστίκια πίνατς)

Για τη βινεγκρέτ:
3 κουταλιές χυμός λεμονιού ή ξύδι (εδώ λευκό)
1-2 κουτ. γλ. μουστάρδα (εδώ απαλή)
9 κουταλιές ελαιόλαδο
λίγο μέλι (προαιρετικά)
αλάτι, πιπέρι





Ξεπλένουμε τα παντζάρια και τα κόβουμε σε μέτρια κομμάτια.

Στραγγίζουμε και ξεπλένουμε τις φακές. 





Ετοιμάζουμε τη βινεγκρέτ αναμειγνύοντας πολύ καλά τα υλικά της.

Δουλεύουμε με τον αυγοδάρτη μέχρι να έχουμε μια πυκνόρρευστη σως.

Εναλλακτικά βάζουμε όλα τα υλικά σε γυάλινο βαζάκι με καπάκι και ανακινούμε καλά χτυπώντας τα.

 



 

Ρίχνουμε τα παντζάρια στη φακή και ανακατεύουμε.

 Νοστιμίζουμε με λίγη βινεγκρέτ και λίγο αλατοπίπερο.






Ρίχνουμε τα μισά φύλλα της σαλάτας και μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

Περιχύνουμε με λίγη βινεγκρέτ και ανακατεύουμε.

 

 

 

 

Βάζουμε σε πιάτο την υπόλοιπη ρόκα/πρασινάδα και μια κουταλιά βινεγκρέτ.

Από πάνω τις φακές.

 




Σκορπίζουμε από πάνω τη φέτα σε κυβάκια (εδώ τυρί κότατζ).







Περιχύνουμε με την υπόλοιπη βινεγκρέτ.







Σερβίρουμε.







Θα μπορούσαμε να εμπλουτίσουμε τη βινεγκρέτ με ένα φιλετάκι αντσούγιας.





 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου