Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Μάφιν με πραλίνα φουντουκιού ...

 ... Αυτό το " πάρτο μήπως χρειαστεί " άλλες φορές είναι σωτήριο κι άλλες παγίδα. Μου καλοφαίνεται όταν μαγειρεύω καινούριες συνταγές κι έχω στοκ τα υλικά που χρειάζομαι, όμως η πραλίνα φουντουκιού που γερνάει στο ράφι δε μου χρειάστηκε ποτέ. Πραλίνα φουντουκιού και χάσαμε το νου, έλεγε η διαφήμιση και μάλλον έτσι την πάτησα, αναδρομικά και αντανακλαστικά.
Διότι ούτε κρέπες φτιάχνω πια, ούτε μικρά παιδιά έχω κι οι λύπες μου δε με οδηγούν στο κουτάλι της σούπας και στον κουβά με την πραλίνα. Βρήκα μια συνταγή για μάφιν που την έχει ως κύριο υλικό και πολύ χάρηκα ...


Μάφιν με πραλίνα φουντουκιού



υλικά:
240 γρ. πραλίνα φουντουκιού
2 μεσαία αυγά
100 - 110 γρ. κόκκινη φαρίνα
1/2 κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα αλάτι

κακάο σε σκόνη



 

Δουλεύουμε με τον αυγοδάρτη την πραλίνα να μαλακώσει. 

 

 

 

 

Ρίχνουμε τα αυγά και τα χτυπάμε μαζί να αναμειχθούν.

 

 

 

 

Προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά, ίσως να μη χρειαστεί όλο, ίσως ελάχιστο παραπάνω.




Μοιράζουμε το μείγμα σε θήκες για μάφιν (εδώ σιλικόνης που δε χρειάζονται βουτύρωμα).

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 12΄-15΄. 





Αφήνουμε τα μάφιν να κρυώσουν πριν τα ξεφορμάρουμε.

 

 

 

Τρατάρουμε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου