Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Μάσκα ύπνου Holly Golightly …

… Το σύνδρομο Sjögren, που οι Σουηδοί, που τό ’βρανε ξέρουν και να το προφέρουν και το λένε Χόγκρεν, κάνει φοβερή ξηροστομία. Σαν του Κάστρο μετά από 14ωρη ομιλία, σαν του Ηλιόπουλου μετά από ολονύχτια λακερδοφαγία.
 

Κάνει και φοβερή ξηροφθαλμία. Που η οθόνη του υπολογιστή κάνει χειρότερη. Και η συνεχής χρήση κλιματιστικού χειρότατη.
Στό ’να χέρι οι σταγόνες, στ’ άλλο χέρι τα κολλύρια, δυο junkies τα μάτια μου που παρακαλάνε για τη δόση τους κάθε δυο ώρες.
Μόλις ανακάλυψα και κάτι ακόμη.
Το κάτω μέρος του ματιού μου, λέει, είναι σε χειρότερη κατάσταση. Γεγονός που οδηγεί, λέει, στο συμπέρασμα ότι κοιμάμαι με τα μάτια μου μισάνοιχτα, λέει.
Μπορώ να το δω μυθολογικά,
τερατάκι κι εγώ σαν τον Άργο που κοιμάται με τα μάτια ανοιχτά.
Μπορώ να το δω Διονυσιακά,
 Η κατάρα σου παντού με κυνηγά να κοιμάμαι με τα μάτια ανοιχτά.
Μπορώ να το δω και ρεαλιστικά. Και να φοράω μάσκα ύπνου για να καλύπτω όσο γίνεται το μάτι που πρέπει να αποφασίσω αν θα το βλέπω μισάνοιχτο ή μισόκλειστο.
Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μάσκα ύπνου. Θα μασκαρευτώ λοιπόν, αλλά με στυλ. Και ποια έχει περισσότερη στυλ από τη Holly Golightly …



 

Μάσκα ύπνου Holly Golightly





Ακολουθούμε τις διαφωτιστικές οδηγίες της συμπαθεστάτης νεαράς και ιδού …








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου