Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Μελιτζάνες παπουτσάκια με λαχανικά και μοτσαρέλα …

… Το τάξιμο δε χαλάει, το δώσιμο χαλάει, λένε στο χωριό μου. Και καλά να το εφαρμόζουν οι πολιτικοί, συνηθισμένοι είμαστε. Αλλά εσύ; Να γίνεις κι εσύ ένας απ’ αυτούς; Ο προσωπικός μου Μαυρογιαλούρος; Ο βουλευτής Καράτζοβας; Ο “ετελείωσε-ετελείωσε” Καλοχαιρέτας;
Πού είναι τα παπουτσάκια που υποσχέθηκες να μου πάρεις; Και που τα κέρδισα με το σπαθί μου;
Γιατί εγώ είδα πρώτη φέτος χελιδόνι. Κι όπως προστάζει το άγραφο και εθιμικό δίκαιο της χώρας αλλά και η λαογραφική μας παράδοση, δικαιούμαι να πάρω καινούρια παπουτσάκια το Πάσχα. 
΄Ήρθε το Πάσχα πέρασε,
κοντεύει τ’ Άγιο Πνεύμα
κι εσύ τα παπουτσάκια μου,
μου τά ’χεις ξεχασμένα.
Ενώ εγώ παπουτσάκια σου έταξα, παπουτσάκια σου έφτιαξα …


Μελιτζάνες παπουτσάκια με λαχανικά και μοτσαρέλα



ΠΙΑΤΟ
 


υλικά:
2 μελιτζάνες φλάσκες
200 γρ. μοτσαρέλα (φρέσκια)
1 κρεμμύδι
1 κολοκυθάκι
4-5 ολόκληρα τοματάκια από κονσέρβα
μαϊντανός/ρίγανη, μαντζουράνα
γραβιέρα ή ρεγκάτο







Πλένουμε τις μελιτζάνες, τις κόβουμε κατά μήκος στη μέση και τις βράζουμε στον ατμό μέχρι να μαλακώσουν (περίπου 15΄-20΄). 

Τις αφήνουμε να κρυώσουν λίγο και αφαιρούμε προσεκτικά τη σάρκα από το εσωτερικό τους.

 Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και τρίβουμε το κολοκυθάκι στο χοντρό τρίφτη. 

Ζεσταίνουμε 4 κουταλιές λάδι και ροδίζουμε το κρεμμύδι. 

Ρίχνουμε το κολοκυθάκι και τη σάρκα από τις μελιτζάνες και τα σωτάρουμε μαζί για 5΄. 

Προσθέτουμε τα τοματάκια ψιλοκομμένα μαζί με λίγο από το χυμό ντομάτας της κονσέρβας.

Αρωματίζουμε με  το μυρωδικό που προτιμάμε, αλατοπιπερώνουμε και βράζουμε τη γέμιση για άλλα 5΄.

Μοιράζουμε τη γέμιση στις μελιτζάνες και τις ραντίζουμε με ελαιόλαδο.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 20΄ περίπου. 



ΓΕΜΙΣΜΕΝΕΣ

ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΥΡΙ



Κόβουμε τη μοτσαρέλα σε κομμάτια και σκεπάζουμε τις μελιτζάνες. 

Πασπαλίζουμε και με μια χούφτα τριμμένη γραβιέρα και ψήνουμε μέχρι να λυώσουν τα τυριά και να κάνουν κρούστα.



 
ΜΕ ΤΥΡΙ ΚΟΝΤΙΝΟ
ΨΗΜΜΕΝΕΣ  



Σερβίρουμε.



 
ΕΤΟΙΜΕΣ 
ΜΕΡΙΔΑ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου