Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Καλή αρχή με γιορτινή διάθεση …

… Πάντα μου άρεσε να μαγειρεύω. Τα τελευταία χρόνια όμως η μαγειρική έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Είναι η διέξοδός μου, το κανάλι διοχέτευσης της ενέργειάς μου, το καθημερινό προσωπικό μου στοίχημα, η σωτήρια έξοδος κινδύνου όταν τα πράγματα αγριεύουν.
"Ο άντρας πρέπει να τρώει από το χέρι της γυναίκας του " έλεγε η Λωξάντρα. Κι εγώ εκείνην άκουα. Κι αν εκτός από τον άντρα τρώει και το παιδί και οι συγγενείς και οι φίλοι, τόσο το καλύτερο.
Με τα χρόνια λοιπόν διάβασα, ρώτησα, δοκίμασα, πέτυχα και απέτυχα, γέμισα τετράδια με αποκόμματα, γέμισα συρτάρια και τσέπες με κάθε λογής σημειώσεις για υλικά, συμβουλές, μαγαζιά και προϊόντα, συγκέντρωσα συνταγές, τις έχασα και τις ξαναβρήκα, άλλες τις κράτησα κι άλλες τις ξεφορτώθηκα δια παντός.
Και
τώρα θέλω αυτές που κράτησα, αυτές που αγάπησα, αυτές που τόσες φορές έφτιαξα και ξανάφτιαξα, να τις συγκεντρώσω και να τις παρουσιάσω.
Σε ποιον;
Θα δούμε ...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου