Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

Σοκολατένιες πέρλες ...

 ... Κέρνα μας, κέρνα μας κι ας καούν τα φρένα μας. Ας πάει και το παλιάμπελο, δε νοιάζομαι σταλιά. Μια ζωή την έχουμε κι αν δεν τη γλεντήσουμε ..., δεν ξέρω τι άλλο επιστράτευσα για να νικήσω τις ενοχές που ένιωσα επειδή, διά πρώτην φοράν, κέρασα κι εμένα κάτι σχετικά ακριβό για τα δεδομένα μου.
Πάντα είχα μια μάλλον απλοϊκή και, όπως αποδείχτηκε, στρεβλή άποψη περί δώρων και ανταπόδοσης. Χαίρομαι να κάνω δώρα και μάλιστα δώρα ιδιαίτερα, προσωπικά, να ταιριάζουν με τον άνθρωπο που τα δέχεται, να μην επαναλαμβάνομαι μοιραία μέσα στα χρόνια, να δίνω χαρά κι ευχάριστη έκπληξη, μερικές φορές και συγκίνηση.
 Ποτέ δεν το έκανα περιμένοντας ανταπόδοση ή ισοφάριση, είχα όμως τη βεβαιότητα ότι αφού το κάνω εγώ για τους ανθρώπους που αγαπώ, κάτι αντίστοιχο λογικά θα κάνουν κι εκείνοι για μένα που αγαπούν. 
Κι ακαρτέρει κι ακαρτέρει, κατέληξα στο συμπέρασμα της Jamie Lee Curtis.






Τώρα που ήρθε η κόρη μου παρήγγειλα δώρα και τραταρίσματα για καλούς φίλους και το πολυπληθές ιατρικό team που με στηρίζει και με υποστηρίζει. Γαλλικά κρασιά, ελβετικές σοκολάτες και κασετίνες από το Sebastien Βrocard. Ναι, τον ίδιο Brocard που όταν επισκέφτηκα αυτοπροσώπως στο μόνον της ζωής μου ταξείδιον, αγόρασα ένα για όλους και τίποτα για μένα. Ούτε μια πλάκα σοκολάτα. Τώρα έψαξα αναλυτικά την ιστοσελίδα του, μέτρησα γούστα, ηλικίες, στάτους, κοίταξα το πορτοφόλι μου και παρήγγειλα. 
Μόνο που αυτή τη φορά, παρήγγειλα και μία κασετίνα για μένα. Αυτήν με τις πολύχρωμες σοκολατένιες πέρλες που μοιάζουν μπάλες του  μπιλιάρδου ή τις χάντρες του Χορν. 
Με τα λόγια του δημιουργού τους πρόκειται για "Assortiments de chocolats en forme de dôme au cœur caramel fondant de yuzu café, vanille, passion Java, fleur de sel, poire-amande, framboise et cassis. Enrobage chocolat lait Terre de cacao « bio » 50% ou chocolat noir Terre de cacao « bio » 70% Madagascar". 






Όπως τα λέει αυτός είναι. Λαχταριστές σοκολατένιες πέρλες που κρύβουν κάτω από τον τρούλο τους βανίλια, καραμέλλα, ανθό αλατιού, αχλάδι και λικέρ, μπλούμπερι, καφέ, φραμπουάζ και κρεμ ντε κασίς.
Δεκαπέντε γλυκές μπουκιές, κάθε μια με διαφορετική έκπληξη στο εσωτερικό, μία για κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα, καλύτερες κι απ' το παραδοσιακό "The Twelve Days of Christmas" με την ορνιθοπανίδα τους.







Κάποιος κάποτε έλεγε με ευκολία "τα ωραιότερα θα σού ΄χα αγορασμένα, μαργαριτάρια στο βυθό που είναι κρυμμένα". Κι εγώ η αριστούχος τριτοδεσμίτισσα, προσπερνούσα τη δυνητική υποτακτική, ή την υποτακτική του απραγματοποίητου και κρατούσα το ρομαντικό της πρόθεσης. Ποτέ δεν ήρθαν τα μαργαριτάρια, ούτε δικαιωματικά στα 30 χρόνια γάμου, άδειο ήταν το στρείδι και ξεβράστηκε στην παραλία. Γι' αυτό έγινα μόνη μου αλιεύς μαργαριταριών, ψάρεψα τις πολύχρωμες σοκολατένιες πέρλες και μου τις χάρισα από καρδιάς.
Στην υγειά μου.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου