Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Μοσχαράκι με αρακά …

… Ο πρίγκηπας και τα μπιζέλια.
Το ξέρω ότι το παραμύθι μιλάει για την πριγκήπισσα και το μπιζέλι.
Ήταν από τα αγαπημένα μου παραμύθια, παρότι από παιδί μέχρι και σήμερα δεν μπόρεσα να καταλήξω αν με εκνευρίζει αυτή η απίστευτα σνομπ και μη μου άπτου ύπαρξη ή αν, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, τη συμπαθώ.

princess-and-the-pea


Παρόλα αυτά το θέμα μου δεν είναι η καλομαθημένη πριγκηπέσσα αλλά ο πρίγκηπάς μου, που ήρθε κουρασμένος και πεινασμένος να μου δηλώσει ότι πολύ έχει επιθυμήσει έναν αρακά.
Μάλιστα, κύριε … μάλιστα, κύριε! Κι επειδή ένας ταπεινός αρακάς είναι πολύ λίγος για την υψηλότητά σας, θα φτιάξω …


Μοσχαράκι με αρακά



ΠΙΑΤΕΛΑ
 

   
υλικά:
600 γρ. μοσχάρι σε μέτρια κομμάτια
500 γρ. αρακάς
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ ή ντοματοχυμός
1 κουταλιά τοματοπελτές
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1,5 φλυτζάνι ζεστό νερό
μαϊντανός ψιλοκομμένος





Ζεσταίνουμε λίγο λάδι και ρίχνουμε το κρέας, γυρίζοντάς το για να ροδίσει απ’ όλες τις πλευρές. 

Ρίχνουμε το κρεμμύδι και αφήνουμε να τσιγαριστούν μαζί 2΄-3΄. 

Προσθέτουμε τη ντομάτα, τον πελτέ ή το κέτσαπ και το νερό, αλατοπιπερώνουμε και βράζουμε με σκεπασμένη κατσαρόλα, μέχρι το κρέας να μαλακώσει καλά. 

Ρίχνουμε τον αρακά και το μαϊντανό.



ΜΟΣΧΑΡΙ
ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΑΚΑ



Βράζουμε μέχρι να μαλακώσει ο αρακάς και να χυλώσει η σάλτσα. 


ΕΤΟΙΜΟ

.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου